Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Michelle Vrolijk
#2980416
Wat is dit toch een mooi forum! Vragen, zorgen, problemen, leuke weetjes etc... alles wordt hier met elkaar gedeeld, opgevangen en indien mogelijk opgelost. Ik vind het écht uniek!  :-*
Door lalabebe
#2980428
.....even off topic.......was jij vanochtend naar het amsterdamse bos???? Parkeerplaats karselaan??
Gebruikersavatar
Door doranto
#2980430
Michelle Vrolijk schreef: Wat is dit toch een mooi forum! Vragen, zorgen, problemen, leuke weetjes etc... alles wordt hier met elkaar gedeeld, opgevangen en indien mogelijk opgelost. Ik vind het écht uniek!  :-*
Yep, helemaal mee eens  :)
Door Michelle Vrolijk
#2980846
lalabebe schreef: .....even off topic.......was jij vanochtend naar het amsterdamse bos???? Parkeerplaats karselaan??
Yep, met twee cursisten. Wie was jij van al die mensen?  ;D
Door lalabebe
#2981091
Ik was met dat groepje met al die rare buisjes in hun handen en heupgordeltjes om ;D, liepen net weg van de parkeerplaats toen jij aan kwam rijden.......
Door Michelle Vrolijk
#2981486
lalabebe schreef: Ik was met dat groepje met al die rare buisjes in hun handen en heupgordeltjes om ;D, liepen net weg van de parkeerplaats toen jij aan kwam rijden.......
Ahhh, het sportieve groepje volgens mij?!?  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door