Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Michelle Vrolijk
#2979508
Ik ben op zoek naar divers foto- en videomateriaal tbv een lezing Hond/Kind. De lezing heeft als doel het voorkomen van bijtincidenten.

1. Duidelijke foto's van honden die één of meer kalmerende signalen laten zien (geeuwen, wegkijken, lippen aflikken, spelboog, uitschudden etc). De foto mag van één hond zijn, er mogen ook een paar honden op staan met of zonder volwassene/kind.

2. Foto- en videomateriaal van hele veilige hond/kind situaties, bijvoorbeeld:
• Een hond die in zijn mand ligt te slapen en een kind dat een stuk verderop op de bank een boekje ligt te lezen.
• Kind met eten aan tafel, hond in zijn mand met een kluif.
• Kind op een stoel (lezen, tv kijken, …) en hond verderop op een andere stoel.
• Enzzzz

Het mag ook iets anders zijn, als het maar ontspannen natuurlijke en veilige situaties zijn die voor kinderen en ouders te begrijpen zijn.

Wie heeft één of meer geschikte foto's en/of video's die ik hiervoor zou mogen gebruiken? Mocht je iets met mij willen delen dan kun je dat sturen naar [email protected].
Door Nadia
#2979904
Oh ik heb vast wel genoeg.. Je kunt op mijn facebook kijken. Niet met kind maar met baby.
Heb ook nog een super duidelijke 'tongel' foto. Maar die moet ik even zoeken.
Door essie
#2980409
weet niet wat je ondertussen al hebt, maar kan best voor je iets tussen kind/hond hier in scene zetten en een foto van maken voor je.
Heb 2 kinderen en 2 honden, dus moet lukken.
#2980412
essie schreef: weet niet wat je ondertussen al hebt, maar kan best voor je iets tussen kind/hond hier in scene zetten en een foto van maken voor je.
Heb 2 kinderen en 2 honden, dus moet lukken.
Heel graag en meer dan welkom! Het heeft geen haast dus kijk maar welke situaties zich voor doen en waar je tijd voor hebt. Als ik het voor 1 nov a.s. kan ontvangen dan heel graag! Het moet op het overdreven duidelijk af zijn omdat kinderen lang niet altijd de spanning in een hond signaleren vandaar dat ik bovengenoemde suggesties als voorbeeld heb neergezet. Kun je hier iets mee?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door