Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door avalon
#2974333
Sinds Angie dood is heeft John gezegd dat er geen nieuwe hond komt omdat hij dat niet wil. Een tijdje geleden was hij gaan fietsen toen er ineens een stortbui kwam. Toen zag hij in de berm een hond liggen en stopte om te kijken, de hond liep gelijk met hem mee. Maarja wat moet je met zo"n hond he. Dus dierenambulance gebeld en wachten. 20 minuten lang heeft hij met die hond gespeeld in de stromende regen. De volgende dag had hij nog naar het asiel gebeld om te vragen of de hond terecht was. Hij had nl tegen het ambulance personeel verteld dat zijn hond pas was ingeslapen. Als de hond niet gehaald werd.... De hond was gelukkig weer bij zijn eigen mensen. Nu zitten we op de camping in frankrijk en besluit John om een rondje te gaan hardlopen, ineens komt er een sharpei achter hem aan en blijft vrolijk mee lopen. John maar weer de berg op om hem achter te laten vanwaar hij is meegekomen. Hond heeft uiteindelijk 8 km mee gelopen. Zou het toeval zijn of is het een teken van Angie dat John weer een hond moet nemen waar hij mee kan sporten? Ik heb hem gezegd als er nu nog een keer zoiets gebeurt dan is het echt geen toeval meer :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Wat denken jullie?
Door Ruisje
#2974349
Toeval bestaat niet, zeg dat maar tegen John. ;)

Vorig jaar is Sergi bij ons komen wonen, een paar maanden nadat onze Buzzer over de regenboogbrug was gegaan. 
Op de dag dat Sergi kwam, schreef ik dit op facebook:
Straks gaan we Sergi van het vliegveld halen -- de laatste wil van onze lieve Buzzer:

Before humans die, they write their last will and testament, and give their home and all they have to those they leave behind.

If, with my paws, I could do the same, this is what i'd give:

To a poor and lonely stray I’d give my happy home, my bowl, my cozy bed, my soft pillows and all my toys;
The lap which I loved so much and the tender loving hands;
The hand that stroked my fur and the sweet voice which spoke my name.

I’d  will to the sad scared shelter dog the place I had in my human’s heart of which there seemed no bounds.

So when I die, please do not say, “I will never have a pet again, for the loss and pain is more than I can stand.”  Instead go find an unloved dog; one whose life has held no joy or hope and give my place to him.

This is the only thing I can give -- the love I left behind.
This is my inheritance, my last will and testament.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2974381
Het lot bereid John zo te lezen inderdaad vast voor op een 'nieuwe' hond ;-)
Door Anne in Zweden
#2974664
Ik ben allesbehalve spiritueel, maar hier ben ik ook geneigd te zeggen: John jongen, dat van die "geen nieuwe hond meer" kun je wel vergeten! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hope
#2974764
[quote="Anne in Duitsland"]
Ik ben allesbehalve spiritueel, maar hier ben ik ook geneigd te zeggen: John jongen, dat van die "geen nieuwe hond meer" kun je wel vergeten! :biggrin2:
[/quote]

Precies!
Door avalon
#2975170
En toen kwam mogelijk hond nummer 3 op ons pad ;D. Een oud stagaire van mij, waar ik eigenlijk helemaal geen contact meer met heb vroeg of wij in september misschien op haar border collie willen passen. euhh waarom vraagt ze juist ons? Nu vind John het erg leuk om te gaan hardlopen, maar wat voor hond past daar nu het beste bij? Er van uitgaande dat de gemiddelde hond al gauw tussen de 12 en 14 jaar wordt. Over 14 jaar loopt John waarschijnlijk niet meer hard. (alhoewel hij is dan 57 er zijn mannen boven de 60 die nog de marathon lopen). Maar Floortje mag komen.
Door Ruisje
#2975181
Wat leuk!! En... driemaal is scheepsrecht, toeval bestaat niet, etc etc.. ;)
Alle drie de honden komen niet voor niks op John's pad!

Als je met een pup begint is die er nog als John 57 is, maar loopt de dan bejaarde hond dan ook nog zo veel? Wordt het een hond van een paar jaar oud, dan heeft die nog steeds veel hardlopende jaren met John. ;)

Welke hond daar bij past is echt een persoonlijke keuze. Er komen vast meer voorstellen, maar ik zou kiezen voor een Podenco, haha.
Door Lil
#2975362
avalon schreef: En toen kwam mogelijk hond nummer 3 op ons pad ;D. Een oud stagaire van mij, waar ik eigenlijk helemaal geen contact meer met heb vroeg of wij in september misschien op haar border collie willen passen. euhh waarom vraagt ze juist ons? Nu vind John het erg leuk om te gaan hardlopen, maar wat voor hond past daar nu het beste bij? Er van uitgaande dat de gemiddelde hond al gauw tussen de 12 en 14 jaar wordt. Over 14 jaar loopt John waarschijnlijk niet meer hard. (alhoewel hij is dan 57 er zijn mannen boven de 60 die nog de marathon lopen). Maar Floortje mag komen.
Nou Boris van 13 kan niet meer mee hardlopen, dus niet erg dat ik nu tijdelijk kreupel ben. Geen excuus dus hihi.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door