Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door lyadeh
#2964912
We zijn voor Bas op zoek naar een osteopaat in een van de 3 noordelijke provincies Heb  Het Lage Woud en Beterdier in Drieborg  na googelen gevonden.
.Kent iemand deze osteopaten Of heeft iemand ervaring met een osteopaat hier ergens in het hoge noorden?
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#2965067
Beter Dier in Drieborg, maar die noemde je al. En Dorthe Hansems uit Donderen. Beiden niet uit eigen ervaring, maar wel geadviseerd door mensen die ik daar goed in vertrouw.  :)

Hoop dat het voor Bas gaat helpen.  :bigarmhug:
Door lyadeh
#2965214
[quote="-Annemarie-"]
Beter Dier in Drieborg, maar die noemde je al. En Dorthe Hansems uit Donderen. Beiden niet uit eigen ervaring, maar wel geadviseerd door mensen die ik daar goed in vertrouw. :)

Hoop dat het voor Bas gaat helpen. :bigarmhug:
[
/
quote]
Ook hier ga ik naar kijken :)
Door lyadeh
#2965217
[quote="Laika"]
Mijn ervaring met Jannemarie was niet goed. Ze ging op een vreemde/verkeerde manier om met mijn angstige hond.
[
/quote]

Bas is ook onzeker...Denk dus even na >:(
Door lyadeh
#2972151
Erwin van Geijtbeek  zit in Heiloo.
Zoek echt iemand  in het Noorden. Niet Noord-Holland.!!! Groningen,  Drenthe ....  Heb overigens al een paar osteopaten  "gevonden".
Sommigen hebben  een overvolle agenda en nemen geen nieuwe klanten meer aan..... helaas.
Maar  bedankt voor je reactie !!
Door charmed
#2972548
Jannemarie neemt nog wel nieuwe klanten aan. Ze zit in Meppel en in Heerenveen.  (paardenosteopathie) Ik heb heel goede resultaten met jannemarie, mijn honden zijn moeilijk benaderbaar, maar bij haar zijn ze totaal relaxed.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door