Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2971165
Zonet met de paarden buiten zetten gingen de hondjes zoals wel vaker opzoek naar muisjes. Jolie springt in het gras, hard kwispelen, vliegt ineens een muis door de lucht haha ik nog ahh Jolie! Kraak kraak weg muis  ;D heerlijke portie verse veldmuis!
Door Jantina
#2971171
Ik heb gisteren Lizzy nog bevolen om er een los te laten, dat beestje schreeuwde moord en brand, ik kon het niet laten gebeuren  :-[
Door orinake
#2971173
Jantina schreef: Ik heb gisteren Lizzy nog bevolen om er een los te laten, dat beestje schreeuwde moord en brand, ik kon het niet laten gebeuren  :-[
hier was het Jane die muizen ving en dan stak ik men vingers wel in men oren voor even...
Ze ving ze, die beestjes krijsten en zij beet ze de kop af...
Ik had dat dan liever dan dat zij ze weer los liet en ik een paar uur later een stervende muis vond :s
Als Jane ze dood maakte dan was het tenminste snel gebeurt en at ze ze op ook...
Anders stierven ze voor niks :s
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2971175
O hier zijn ze binnen een paar seconde dood, ze hebben het beter bij de honden dan bij de katten die er eerst een uur mee gaan spelen  :biggrin2:
Ook een keer 6 ratten in een vracht stro gehad  :-X dan ben ik blij dat m'n honden het commando pak de beestjes kennen :p  overigens alleen op ratten en muizen haha
Door Lil
#2971177
veldmuis ? ? ?

Dat laat de kat hier zelfs nog liggen. Gewone muizen en ratten eten ze wel.
Door monster
#2971187
Hier in de buurt was een hond getraind om mollen te vangen. Dat ging snel!!want mollen zijn bepaald geen lievertjes.
Monster vangt hier de muizen en niemand eet ze op helaas.
Door orinake
#2971191
chipjolie schreef: O hier zijn ze binnen een paar seconde dood, ze hebben het beter bij de honden dan bij de katten die er eerst een uur mee gaan spelen  :biggrin2:
Ook een keer 6 ratten in een vracht stro gehad  :-X dan ben ik blij dat m'n honden het commando pak de beestjes kennen :p  overigens alleen op ratten en muizen haha

brrrrrrrrrrr op ratten heb ik het dus niet he...
Nu ja, de ratten die ik tegen kwam aan de paardenwei waren telkens muskusratten en daar ben ik doodsbenauwd voor!!!!
Door Jantina
#2971195
Bij mij mogen ze het zowiezo niet, ik ben heel bang voor gif in de muizen. Als Lizzy er een op stal vangt laat ik haar standaard braken bij de DA. Maar goed, als ze deze had gegeten was het minder dramatisch omdat het achterin het land was maar ja, dat snapt zij niet wanneer ze wel of geen gif mogen hebben. 
Gebruikersavatar
Door Hope
#2971204
Hier is muizen vangen verboden. Wij willen ook geen kat.
Reden: iedereen in de buurt heeft kilo's gif staan. De muizen die gevangen kunnen worden zijn niet snel en ik neem geen risico.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door