Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2970403
Bij de action hadden ze een hele tijd een kattentunnel maar die hebben ze hier opeens niet meer.
Is de Ikea speeltunnel dan de volgende optie of zijn ze nog ergens anders verkrijgbaar ?
Door eelke
#2970407
Hier wel hoor!  :biggrin2:


Maarre, moet Pippa nu al aan de bak dan?  :o want voor die van de action is ze toch inmiddels wel te groot?
Ik heb ze hier voor mijn nijnen...
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2970409
eelke schreef: Hier wel hoor!  :biggrin2:


Maarre, moet Pippa nu al aan de bak dan?  :o want voor die van de action is ze toch inmiddels wel te groot?
Ik heb ze hier voor mijn nijnen...
Ze was duur in aanschaf dus dat moet ze snel terugverdienen  :biggrin2:

Het is voor pupjes van nog geen 4 weken nu  :)
Door eelke
#2970411
Wat voor pups? Want die van de ikea is wel wat prettiger voor de meeste rassen, die is toch net wat groter ook.
Door Jantina
#2970443
Ik had bij de Action een tunnel met  tentjes e.d. voor de teckeltjes maar mijn Petits konden er ook met gemak door heen.
Door miik
#2970558
[quote="MarijeEnBoomer"]
Tripje Ikea dus  :D
Het zijn natuuuurlijk Engelse setter pups  :D
[/quote]

Dan is het actiontunneltje alleen nog geschikt om te apporteren ;)
Mijn border collie pupjes namen dat ding ook mee op sleeptouw, aan de tunnel van de Ikea heb je meer !
Door miik
#2970571
Ja,absoluut zo'n ikea muis ! Waren ze hier helemaal weg van :)
Volgens mij 1 euro per stuk op de kinderafdeling.....

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door pluk
#2970626
aanraders: pluchen bal en een rammelspeeltje in de vorm van een slang. En konijnknuf, die lag de eerste weken in Scott zn bench.

verder vind ik de plastic kinderbordjes erg makkelijk om voer te geven en de bijpassende bekers gebruiken we voor hersenwerk

Bij ikea hebben ze trouwens ook errug fijne poepzakjes  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door