Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2969043
...........blij van worden :biggrin2:

Gisteren vleesjes gedroogd voor de honden. Kennelijk was het vlees nog te nat, roosters waren mega "vies" (vlees dat er nog aangeplakt zat). Dus ik vanmorgen een rooster in de week gelegd met mijn milieu vriendelijke afwasmiddel. Na anderhalf uur weken was het er nog niet af te bikken. Dus ik milieuvriendelijk schoonmaakmiddel gebruikt. Resultaat idem.

Ik denk "krijg de hik, vorige keer met Dasty was het zo schoon". Dus ik naar het Stadshart, naar de Wibra. Binnen 10 minuten waren alle 6 de roosters schoon ::) :biggrin2:. Wat een troep zeg :-X

Hoe is de badkamer reiniger van dit merk? Ook zulke troep?
#2969061
Angelique schreef: Dasty werkt op alles, zelfs je velgen krijg je ermee schoon  :biggrin2:  Maarja, die prijs is wel iets waar je je even overheen moet zetten natuurlijk  :biggrin2:

Geen idee of die badkamerreiniger ook goed is. Ik zou er gewoon de Dasty op los laten  :biggrin2:
Ja, is dat zo? :biggrin2:. Nou heeft mijn auto geen velgen, anders was ik het gelijk even uit gaan proberen :biggrin2:. Maar ik geloof je! Ik stond te denken dat het vast ook goed als ovenreiniger werkt :g: (die ik ook niet heb, hihihi).

Jaaaa, ik was 2,19 euro kwijt voor 1 liter :o!
#2969067
Lizzy schreef: ...........blij van worden :biggrin2:

Gisteren vleesjes gedroogd voor de honden. Kennelijk was het vlees nog te nat, roosters waren mega "vies" (vlees dat er nog aangeplakt zat). Dus ik vanmorgen een rooster in de week gelegd met mijn milieu vriendelijke afwasmiddel. Na anderhalf uur weken was het er nog niet af te bikken. Dus ik milieuvriendelijk schoonmaakmiddel gebruikt. Resultaat idem.

Ik denk "krijg de hik, vorige keer met Dasty was het zo schoon". Dus ik naar het Stadshart, naar de Wibra. Binnen 10 minuten waren alle 6 de roosters schoon ::) :biggrin2:. Wat een troep zeg :-X

Hoe is de badkamer reiniger van dit merk? Ook zulke troep?
Mocht je een natuurlijk en toch krachtig middel zoeken dan kan ik alle soorten van Sodasan aanbevelen. Ik gebruik zelf de bad- en douchereiniger in sprayflacon werkelijk voor alles (ook voor de oven bijvoorbeeld) en het werkt als een tierelier  :D
#2969070
Sarah5 schreef: Mocht je een natuurlijk en toch krachtig middel zoeken dan kan ik alle soorten van Sodasan aanbevelen. Ik gebruik zelf de bad- en douchereiniger in sprayflacon werkelijk voor alles (ook voor de oven bijvoorbeeld) en het werkt als een tierelier  :D
Ik heb deze:

Afbeelding

En vanmorgen geprobeerd, als 2de optie. Heerlijk spul hoor, ik ben er gek op. Maar na 1 uur weken was er nog niks gebeurd :biggrin2:
#2969073
Sarah5 schreef: Mocht je een natuurlijk en toch krachtig middel zoeken dan kan ik alle soorten van Sodasan aanbevelen. Ik gebruik zelf de bad- en douchereiniger in sprayflacon werkelijk voor alles (ook voor de oven bijvoorbeeld) en het werkt als een tierelier  :D
klopt  :). Vind wel het vloeibare schuurmiddel van ecover nèt iets beter werken voor de zwart/wit tegeltjes van de gootsteen  ::)
#2969083
Met Dasty krijg je álles schoon volgens mij. Ik denk dat je er uiteindelijk alles mee weggevroten krijgt ook, ook dat wat je wilde behouden. Mijn huid reageert er ook flink op!
Maar ik was gemiddeld 1-2 honden per maand en de afvoer van m'n bad ligt dan in de douche. Tel daarbij een vriend op die rustig met z'n schoenen al aan de nog-natte badkamer in loopt op. En ruwe vloertegels omdat ik zonder lenzen bijna blind ben.
Dus Dasty it is!
#2969103
Lizzy schreef: Ja, is dat zo? :biggrin2:. Nou heeft mijn auto geen velgen, anders was ik het gelijk even uit gaan proberen :biggrin2:. Maar ik geloof je! Ik stond te denken dat het vast ook goed als ovenreiniger werkt :g: (die ik ook niet heb, hihihi).

Jaaaa, ik was 2,19 euro kwijt voor 1 liter :o!
Misschien ben ik blond geworden, maar waar zitten jouw banden dan op?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door