Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
Onze buren hebben (al een paar weken) een Terveurens herder pupje  van nu 4 maanden oud :smitten:

Onze honden en pupje hebben buiten al meerdere keren kennis gemaakt en we zeiden al een tijdje tegen elkaar dat we ze een keer ergens samen los zouden gooien waar geen andere honden komen om te kijken of het goed gaat. Gisteren gedaan en het ging super goed. Vind het wel grappig om te zien dat pupje eerst heel erg achter Manu aanliep maar uiteindelijk alleen nog maar interesse had in Rana. Rana had geen interesse in haar en heeft haar compleet genegeerd. Rana is nogal gefocust op haar balletje en op die plek spelen we ook veel met de bal dus dan telt er weinig anders. Mexi was niet mee met de wandeling daar doe je haar al niet echt een plezier mee en als er dan ook nog zo'n speelse pup mee hobbelt...

Na de wandeling bij ons thuis nog wat gedronken en in de tuin had Rana wel aandacht en heeft ze nog heel leuk met pupje gespeeld  :smitten: Manu was moe en deed thuis wat brommerig en ging uiteindelijk lekker in zijn mandje slapen. Mexi doet buiten altijd brommerig tegen alle te drukke en opdringerige honden als ze haar met rust laten dan vind ze alles best en ze is heel duidelijk in haar gedrag dus ook dat ging goed in de tuin.

Blij dat het klikt tussen de honden  :) Ben er soms wat te voorzichtig mee en zeker als ze samen op eigen terrein ergens zitten maar dit was leuk  ;)
Door Els&Flow
Vanmorgen lag er op de containers voor de vuilophaaldienst een grote fatboy zitzak. Helemaal heel dus die ligt nu in de tuin voor de honden. Voorlopig hebben Flow en onze logee er al een hoop lol mee. :D Weggooien kan altijd nog.
Door zurca
Els&Flow schreef: Vanmorgen lag er op de containers voor de vuilophaaldienst een grote fatboy zitzak. Helemaal heel dus die ligt nu in de tuin voor de honden. Voorlopig hebben Flow en onze logee er al een hoop lol mee. :D Weggooien kan altijd nog.
Kijk daar hebbie wat an!!

Ik opende vanmorgen mijn container om nog iets weg te gooien en moest eerst kijken of ik toch wel de goede container had...
Er lag afval in wat niet van ons is, inclusief een betonnen tuinbeeld :-\
Ik had niet scheel gekeken, het was idd. onze container... heel fijn...

Tuinbeeld staat nu, met brief naast de containers..

""Afval wat niet onder de noemer huisvuil valt hoort niet in de grijze container. De rad kan de container laten staan als er afval in zit wat er niet in hoort. Dus....wil de eigenaar van dit tuinbeeld dit in zijn of haar eigen container gooien of weer gezellig in de tuin zetten?!! Zadel een ander in ieder geval niet met een probleem op door het in andermans container te dumpen... In het gemeenteperk laten staan is natuurlijk ook geen optie!!"

Nu maar hopen dat tie morgen weg is maar ik vrees dat we vanaf vandaag een "leuk" grieks vrouwtje met schaal, buiten onze poort hebben staan :-X
Ruisje schreef: Mijn moeder is gisteren met veel bombarie (rechter, advocaat, politie, ggd) opgenomen in Katwijk. Totdat er plaats is in Alphen a/d Rijn. Pa is nu alleen en al is het wennen, hij is blij dat ze verzorgd wordt door mensen die er verstand van hebben en nog meer dat ze veilig is.
Ik ben opgelucht voor hem, hij kan weer op adem komen. Maar het blijft een dubbel gevoel... :'(
Wat heftig zeg, en tuurlijk geeft het een dubbel gevoel.  :'(
Veel sterkte. :-*
Door Ike
Ruisje schreef: Mijn moeder is gisteren met veel bombarie (rechter, advocaat, politie, ggd) opgenomen in Katwijk. Totdat er plaats is in Alphen a/d Rijn. Pa is nu alleen en al is het wennen, hij is blij dat ze verzorgd wordt door mensen die er verstand van hebben en nog meer dat ze veilig is.
Ik ben opgelucht voor hem, hij kan weer op adem komen. Maar het blijft een dubbel gevoel... :'(

Jeetje zeg dit is wel heftig, kan me voorstellen dat t een dubbel gevoel is  :'(
Heel veel sterkte  :-*

Hier probeer ik m'n leven weer op de rit te krijgen na t overlijden van Ike,
20 jaar lang (onze vorige hond is 8 geworden en Ike 12,5) n hond gehad.....
zo stil nu en confronterend  :'(
Door TMG1961
rosmin schreef: hier opvliegers zonder dweilpartij vooraf  :biggrin2:

vanmorgen een motor gekocht  :D
een BMW F800 GSA:  :mbounce:kan hem volgende week ophalen
Dat is een leuke motor.
Door TMG1961
rosmin schreef: Jaaaa, vind ik ook , en hoog genoeg voor mij
'k ben helemaal happy  :D
Ik denk dat ik niet aan de grond kom met mijn benen..dat krijg je als je maatje dwerg bent  :(
Mijn laatste motor was een Suzuki GSX1100F
Door Els&Flow
Vanmiddag met Flowie naar Clingendael geweest, ik vind het daar zo heerlijk en toch kom ik er zelden. Terwijl het goed aan te rijden is, het nadeel zijn de vele Hus-sen die ook dit gebied verstoren met hun enorme groepen. Maar Flow heeft lekker gezwommen en gespeeld met een prachtige dalmaten-meneer dus die ligt voorlopig even voor jaffa.
Heel de middag boodschappen gedaan voor schoonzus lief. Mijn nichtje viert zondag haar verjaardag en dan is het toch wel handig als er de nodige boodschappen in huis zijn. Nu nog ff sapjes maken en stofzuigen en dan houd ik het voor gezien vandaag. 
Door Ronald
rosmin schreef: hier opvliegers zonder dweilpartij vooraf  :biggrin2:

vanmorgen een motor gekocht  :D
een BMW F800 GSA:  :mbounce: kan hem volgende week ophalen
Doe je goed! Dus binnenkort zien we je wel langsrijden  :biggrin2:
Door rosmin
Ronald schreef: Doe je goed! Dus binnenkort zien we je wel langsrijden  :biggrin2:
Yep, hij moet nog ingereden worden,

maar ik moet eerst verzekeringen nog uitzoeken
tellen je schadevrije jaren van de auto verzekering mee voor de motor?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door