Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#2967140
Mijn setterdames willen nog weleens iets voor een later tijdstip bewaren.
Soms beginnen ze al wel eraan en laten de helft liggen of ze gaan het direct verstoppen als ze het krijgen.
Makkelijke snacks zoals long, lamspens etc gaat wel bijna altijd gelijk op.
Maar kophuid, bullepees etc dat kan best heel lang mee gaan.

Honden in mijn omgeving smullen alles direct op dus ik vroeg me eigenlijk af of setters nou zo raar zijn of dat er wel meer hondjes wat bewaren voor een beter moment  ;D
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2967149
Els&Flow schreef: Ik heb een labrador. :biggrin2: Alles moet op, liefst zo snel mogelijk.  ::) :biggrin2:
+1, behalve dan de labrador.  ;D

Zowel de newfs als wodka eten (aten) alles hyper-obsessief meteen op. Ik kan (kon) overigens alles wel gewoon afpakken als de obsessie too much is, naar mijn idee.  ::)

Ach, Newfoundland en Labrador liggen niet ver van elkaar vandaan.
St. Mechelestein is vast een klein, nog niet ontdekt eilandje in de buurt.  :biggrin2:
Door Lizzy
#2967156
Er zijn dingen die niet rap op kUnnen. Dus daar doen ze vrij lang mee, ik denk dan aan een houtwortel of een hertengewei. De rest (soort-van-eetbaar) is subiet op :biggrin2:
Door Simone V
#2967157
Hier een wit herder mutsje, een bullepees doet ze 3 maanden mee ofzo  ???
Een gedroogd kippepootje is wel lekker, een pensstaafje mwahh, de ene is wel lekker de andere niet............
Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#2967161
Lizzy schreef: Er zijn dingen die niet rap op kUnnen. Dus daar doen ze vrij lang mee, ik denk dan aan een houtwortel of een hertengewei. De rest (soort-van-eetbaar) is subiet op :biggrin2:
Ik moet het gewei bij wodka écht op een gegeven moment weghalen, anders blijft ze gaan tot ze erbij neervalt.  ::)
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2967164
-Saskia- schreef: Ik moet het gewei bij wodka écht op een gegeven moment weghalen, anders blijft ze gaan tot ze erbij neervalt.  ::)
Hier net zo, die boomwortel is al gehalveerd en daar mag ze per dag onder begeleiding mee klooien, maar we halen hem wel weg na een poosje. Een rawhide bot gaat op, hertengewei word ze bloedfanatiek van en moet ook op. En dus halen we dat weg.
Door suzanne 1
#2967166
Hier een husky en pyr shep die alles obsessief gelijk opeten. En een husky reu die nog wel eens wat begraafd....zowel vleesbotten als snacks  ::). Die worden natuurlijk vakkundig door de andere 2 weer opgegraven en verorberd :P
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2967175
HIer waren er ene paar die nog wel eens een stuk bot wilde bewaren voor later. Die werd dan begraven in de tuin. Maarja, toen kwam er een Kattekind en die graaft daags na het ingraven alle oude lijken op en gaat dan ergens achterin de tuin de boel stiekem opvreten.
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2967219
Els&Flow schreef: Ik heb een labrador. :biggrin2: Alles moet op, liefst zo snel mogelijk.  ::) :biggrin2:
Mijn oudje wilt alles ook gelijk achter elkaar op eten, helaas denk ik er af en toe anders over, als hij bv een erg dikke pensstaaf heeft of bullenpees, hij gaat maar door, hijgt puft en heeft een blik van het is zoooo lekker, maar nog steeds niet op, dus dan "red"ik hem en leg het weg voor de volgende keer.
Gewei is verworden tot iets waar je leuk mee kan gooien, hoezo is dat om op te eten, who says so  :D, ik ga als stoere reu toch echt niet toegeven dat dit te heftig voor me geworden is, dus dan maar lekker mee smijten  :biggrin2:
Door Lil
#2967234
Cayley deed dat ook. De heren niet. Boris moet alles verorberen, als kauwen niet lukt dan sabbelt hij wel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door