Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#2966275
Ook hier eens onder de aandacht brengen, Rob's budget menu's
Omdat er hier ook meer mensen zijn die net wat minder te besteden hebben maar wel graag lekker en gezond eten, deze site is dan een aanrader. Ze maken elke week menu's, zeer gevarieerd en gezond (wat ik op andere budget sites vaak wat minder vind) waarbij ze ook nog eens de aanbiedingen van de diverse supermarkten verwerken.

Daarnaast zijn alle menu's van voorgaande weken nog steeds te vinden.
Heel leuk om er eens doorheen te waaien  :)

http://www.robsbudgetmenus.nl/
Door TMG1961
#2966295
Kan maar is me ten eerste teveel werk en ten tweede veel dingen krijg je niet in een persoons verpakkingen, probeer maar bv eens 4 champignons te kopen..lukt niet echt.
Door Martine-Tom
#2966297
Klopt, dus koop je een doosje, gebruik je wat je nodig hebt en morgen doe je er iets anders mee, of je maakt een champignon-roomsaus, of soep die je invriest, of....
Zo ingewikkeld is het niet hoor, en dat probleem heb je overal, je bent niet de enige vrijgezel of alleenwonende die daar tegenaan loopt.
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#2966301
Leuke site!! Ga ik eens goed bekijken  :)

Tja hier ook alleen en wat ik doe, is of 2 dagen hetzelfde eten if het gaat de vriezer in. Ook wel handig, hoef ik op een drukke dag alleen maar iets op te warmen  :biggrin2:
Door TMG1961
#2966303
Martine-Tom schreef: Klopt, dus koop je een doosje, gebruik je wat je nodig hebt en morgen doe je er iets anders mee, of je maakt een champignon-roomsaus, of soep die je invriest, of....
Zo ingewikkeld is het niet hoor, en dat probleem heb je overal, je bent niet de enige vrijgezel of alleenwonende die daar tegenaan loopt.
Ik gebruik wel mijn eigen menu's, die zijn voor mij althans beter en zonder extra's waar ik weer wat anders mee moet doen. En het blijft binnen mijn budget
Door Martine-Tom
#2966305
[quote="TMG1961"]
Ik gebruik wel mijn eigen menu's, die zijn voor mij althans beter en zonder extra's waar ik weer wat anders mee moet doen. En het blijft binnen mijn budget
[/quote]Als jij daar blij van word vooral doen!
Ik vind het leuk om af te wisselen, nieuwe recepten te leren, creatief te zijn.

Ook handig om van restjes af te komen...nodig eens mensen uit om te komen eten, mik alles in een pan en hoop er het beste van  :biggrin2:
Door TMG1961
#2966306
Ik heb er persoonlijk geen probleem mee om iedere dag hetzelfde te eten, op het avondeten na doe ik dat al iedere dag. Mijn ontbijt en middageten is iedere dag precies hetzelfde.
Door Martine-Tom
#2966307
[quote="TMG1961"]
Ik heb er persoonlijk geen probleem mee om iedere dag hetzelfde te eten, op het avondeten na doe ik dat al iedere dag. Mijn ontbijt en middageten is iedere dag precies hetzelfde.
[/quote]Tja ik wilde zeggen "gooi je haar los, doe eens gek" maar ja das wat lastig he  :biggrin2:
Door TMG1961
#2966312
[quote="Martine-Tom"]
Tja ik wilde zeggen "gooi je haar los, doe eens gek" maar ja das wat lastig he  :biggrin2:
[/quote]

zelfs al had ik het dan nog niet..voor mij is eten iets wat nodig is om te kunnen leven, het hoeft niet creatief, mooi verzorgd en opgediend te zijn, variatie hoeft ook niet. Zo lang het maar enigszins smaakt en genoeg is.
Door Martine-Tom
#2966316
[quote="zurca"]
Wat een leuke site!
Bedankt voor het delen, ik ga 'm opslaan :)
[/quote]Graag gedaan, ik vind hem ook altijd erg leuk om door te bladeren  :)
Gebruikersavatar
Door Sammy1980
#2966317
[quote="Martine-Tom"]
Hier ook, je word er wel creatief van  :)
[/quote]

Nou inderdaad, soms iets te creatief en dan is het niet te nassen  :biggrin2: :P ach weer wat geleerd dan  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door