Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Aprilsnow
#2965487
Vandaag heeft Tammo zijn eerste kwartel gekregen. Compleet zonder de veertjes. Na wat likken kreeg hij door dat hij er toch in kon bijten.
Hij heeft hem rustig maar met smaak opgegeten. Trots op onze kleine jongen  :biggrin2:

Afbeelding

de op de kop foto maar weggehaald. Hoe dat weer komt is me een raadsel????



Voor ons als KVV'ers was het toch wel een beetje spannend of het wel goed zou gaan. Maar het ging top. Zeker voor herhaling vatbaar. Hij heeft er zo smakelijk van gegeten.
Laatst gewijzigd door Aprilsnow op zo 27 jul 2014, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door smulpaap
#2965884
Ik kan het me voorstellen ja , dat dat voor jullie even spannend was  :)
Maar kwartels zijn zacht en goed bevleesd , dus dat gaat vaak wel goed hoor  ;)
Verstandig dat jullie hiermee begonnen zijn . En als het dan nog smaakt ook  :D
En het eten gaat rustig , dus dat is ook alweer fijn

Mijn drie dames zijn ook allemaal dol op kwartels , in en uit de veren
Al was dat in het begin wel wennen voor ze , ik maakte het buikje van de kwartel een klein stukje open
En toen viel het kwartje  :biggrin2:
Door Aprilsnow
#2966879
Bedankt. Het is onze eerste herder en ik moet zeggen dat we er onze handen aan vol hebben. Vooral het alleen zijn is een drama. We houden ons voor dat het goed komt maar zo makkelijk als met onze bouvier gaat het niet. Inzichten zijn ook erg veranderd, we proberen naar de hond te kijken. Positieve benadering. Negatief gedrag negeren, positief belonen maar het is net of we meer stappen achteruit zetten dan vooruit. Op momenten vraag ik me af of we wel geschikt zijn om een hond op te voeden.

Maar alles komt goed zeggen de kenners dus dat houden we ons maar voor.....
(Maar het valt nu stiekem wel een klein beetje tegen)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door