Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#2964778
Ik luister heel graag muziek. Voornamelijk mp3. Ik luister ze op mijn slimme foon. Maar ik zou ze graag ook gewoon in huis makkelijk willen luisteren. Welke opties heb ik dan? Ik heb geen appel telefoon.
Nu zet ik de foon gewoon aan maar de kwaliteit van de muziek laat dan nogal te wensen over helaas.
Door eelke
#2964793
Wij hebben zo'n ding waarop je je telefoon kunt aansluiten en de liedjes kunt afspelen. Een Phillips geloof ik. Lastig te vinden voor andriod, ze zin bijna allemaal Apple, maar ze zijn er wel!
Door - pien -
#2964841
Volgens mij heeft Logitech goeie speakers voor een telefoon...mijn dochter heeft er 1 voor haar smartphone maar dat type zie ik niet meer op hun site staan...
Ik zal zo es even op haar kamer kijken...
Door Borke
#2964845
Wij hebben zo'n grote (dure) jbl speaker, maar voor de vakanties een 'jbl charge' en dat kleine ding geeft een fantastisch geluid!
Kost iets van 119 Euro, maar is dat bedrag zeker waard!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2965235
hannabelgje schreef: Ik luister heel graag muziek. Voornamelijk mp3. Ik luister ze op mijn slimme foon. Maar ik zou ze graag ook gewoon in huis makkelijk willen luisteren. Welke opties heb ik dan? Ik heb geen appel telefoon.
Nu zet ik de foon gewoon aan maar de kwaliteit van de muziek laat dan nogal te wensen over helaas.
Is het geluid via een headset wel goed? Anders zou i me af gaan vragen als je er een versterker/boxen eraan hangt of je dan wel goede kwaliteit krijgt.

Hier ook zo'n ding waar Eelke en Astrid het over hebben, wel voor Appel dus en een prima geluidje  :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2965329
Ik sluit nog wel eens mijn tablet via audiokabel aan op de versterker. Hebben kabel standaard aan versterker hangen en dan is het kabeltje in aansluiting van koptelefoon stoppen ;-)
Door - pien -
#2965435
Mijn dochter heeft deze Afbeelding
Het is een Logitech S715i en deze had goeie recensies. Inmiddels heeft ze een Samsung en kan ze 'm niet meer gebruiken omdat deze specifiek voor Apple is  >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door