Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#2964949
Ik wil een foto op canvas laten afdrukken. Nooit eerder laten doen dus ik zoek een goed adres.
Belangrijk vind ik de kleuren en hoeveel er van de foto "wegvalt" doordat bij canvas het doek natuurlijk gevouwen word om een frame.

Wie heeft ergens goede ervaring? Maar ik hoor ook graag de slechte ervaringen ;)
Gebruikersavatar
Door Riek
#2964953
Hele goede ervaring met herinneringoplinnen.nl
Je kunt geloof ik kiezen uit een frame van 2 cm of van 3 cm.
Je moet dan zelf wel rekening houden met de foto dat die wel ruim genoeg is.
We hebben 6 jaar geleden 2 foto's van Boris en Femke laten maken (nou ja op een linnen ding dan) en de kleuren zijn nog steeds erg helder.
Goede kwaliteit leveren zij.
Door zurca
#2965084
Herinnering op linnen... oke ik ga eens op de site kijken!

Pixum.nl ga ik ook even bekijken, ik neem aan dat je daarover tevreden bent?

Bedankt iig voor jullie bijdrage :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2965190
Ik ben ook dol op foto's op linnen en heb ze van diverse leveranciers. Merk eigenlijk bijzonder weinig kwaliteitsverschil. Degene die ik het langste heb is nog heel mooi, maar door verhuizingen heeft ie wat beschadigingen opgelopen. Die is zelf gemaakt door een goede fotograaf (inclisuef goede winkel met afdruktechnieken enzo). De andere die ik van haar heb is na 5 jaar nog precies nieuw. Ik heb er ook van herrinering op linnen, Hema en Profotonet en die zijn ook allemaal mooi en goed, maar die heb ik allemaal korter.
Door zurca
#2965559
Herinneringen op linnen komt ook goed uit een test die ik op internet vond.
Wat ik lees op de website spreek me wel aan.
Mede door de positieve reacties hier denk ik dat die het gaat worden ;)

Bedankt voor jullie reacties!

De andere sites ga ik even opslaan... mocht het nodig zijn kan ik daar ook altijd rond kijken wetende dat er hier iig tevreden klanten zijn :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door