Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2964230
Hoi,

Voor vakantie heb ik advantix gekocht, ik heb echter aan 1 pipetje genoeg. Zou ik er 1 op voorraad houden, houd ik 2 pipetjes over. Vandaag is het zakje open gemaakt, dus ze zijn nu nog 24 maanden houdbaar. Tegen een bedrag van verzendkosten mogen deze weg.
Toestemming van moderater
Door Summerditches
#2964236
[quote="Fenixjuh"]
Hoi,

Voor vakantie heb ik advantix gekocht, ik heb echter aan 1 pipetje genoeg. Zou ik er 1 op voorraad houden, houd ik 2 pipetjes over. Vandaag is het zakje open gemaakt, dus ze zijn nu nog 24 maanden houdbaar. Tegen een bedrag van verzendkosten mogen deze weg.
Toestemming van moderater
[/quote]

Ik wil ze wel overnemen hoor..graag..ik hoor wel wat de kosten zijn
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2964238
Prima, ik heb het net even gewogen, 59 gram. Met envelop etc kom ik op een tarief tussen 50-100gram

Wil je voor 1.95 met de post of 3,85 met post en track&Trace? Svp adres via PB, dan kan dit topic gesloten  :)
Door Summerditches
#2964274
Fenixjuh schreef: Hoi,

Voor vakantie heb ik advantix gekocht, ik heb echter aan 1 pipetje genoeg. Zou ik er 1 op voorraad houden, houd ik 2 pipetjes over. Vandaag is het zakje open gemaakt, dus ze zijn nu nog 24 maanden houdbaar. Tegen een bedrag van verzendkosten mogen deze weg.
Toestemming van moderater
je hebt een pbtje
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door