Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - Judith -
Mieke L. schreef: je mist dus gewoon een dopje  >:( lekker dan!
Nee, volgens mij  heb ik een dopje dat er niet hoort  :biggrin2:
Door Mieke L.
- Judith - schreef: Nee, volgens mij  heb ik een dopje dat er niet hoort  :biggrin2:
:biggrin2: ook heel vervelend  :biggrin2:
Door Ruisje
Misschien een "niet goed, geld terug ding". Iemand heeft 'm met in elkaar zetten verkloot, teruggebracht en daarna is ie weer aan jou verkocht.

Ik zou 'm met heel veel kracht eraf trekken!
Door - Judith -
Ik denk dat ik morgen maar eens heel ongeëmancipeerd op zoek ga naar een handige buurman  8) :P
Door sella
Sieglinde schreef: Moet je hem er niet gewoon induwen en dan erop verder bouwen?
Dat dacht ik ook.
Door coby.p
Ruisje schreef: Voorbij ???
Vooruitzichten vanaf morgen tot en met donderdag hier: 27, 25, 28, 29, 30
Voor ons is elke graad boven de 25 te heet en een hittegolf! ;)
ga je toch niet menen zeker?
buienradar gaf hier voor morgen 22 graad, warm zat voor de prinses.
nou ja, we zien wel, morgen weer veel kwark inslaan voor meer ijsjes voor de meiden.
Door - Judith -
Nee, daar zit allemaal geen beweging in. Bovendien past deze

Afbeelding

niet op of over het dopje
Door smulpaap
Noa krijgt het zwaar , steeds aan het koelen . Ze is nu net weer even in slaap
Door Ruisje
- Judith - schreef: Nee, daar zit allemaal geen beweging in. Bovendien past deze

Afbeelding

niet op of over het dopje
Ik heb net even een van de onze uit elkaar gehaald (zelfde soort) en ik kom alles precies zo tegen, behalve dat dopje. ???
Door Sieglinde
Volgens manlief:
Ijzeren buisje vasthouden met een tang, plastiekje er af draaien. Vervolgens plastieken dop vlak aan de ventilator ook afdraaien. Onderste houder aan de ventilator klikken dmv de gaatjes. Dan het breedste plastieken dop erover, fan zelf erop, ander plastiekje erop, buitenste houder erop. Ofzoiets, hij begon met zijn ogen te draaien ::)
Door Ruisje
Ik zat nog even naar je foto's te kijken...
Past die blauwe vin over/op het dopje?
Door Kinnie
Volgens mij klopt het wel wat je hebt. Dat dopje even eraf halen, achterkant ombouw erop, dopje erop, op dat dopje de draaiende vleugels, en dan voorkant erop en plat dopje....
Door charmed
Ik dacht ook dat het snel voorbij zou zijn, maar idd, het blijft warm en nog warmer als dat ze van de week voorspelden. Dacht mooi 24 graden of zo, dat is nog te doen. Voor mij maakt het niet zo uit, maar voor mijn shelties wel. Heb even geen zin meer in aanvallen of andere neurologische verschijnselen :/
coby.p schreef: ga je toch niet menen zeker?
buienradar gaf hier voor morgen 22 graad, warm zat voor de prinses.
nou ja, we zien wel, morgen weer veel kwark inslaan voor meer ijsjes voor de meiden.
Door cisfr
Ik stem voor gezamenlijke regendans.  Wanhopig op zoek naar afkoeling
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door