Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2960879
Buran en Co schreef: Ja mooi he? Ik zag hem voorbij komen op FB en hij raakte me enorm. Elke keer wanneer ik het nu moeilijk heb denk ik 'Wap wap wap' en heb ik meteen een glimlach......


Wap wap wap wap.........
:bigarmhug: Fijn wat het dan toch voor je kan betekenen, hoewel de tranen er dan vast ook nog met regelmaat achteraan komen heb je die glimlach toch maar mooi weer te pakken!  :-*
#2961301
DJ en Doerak schreef: Ja, het geeft iets rustgevends ofzo, ik heb niet altijd wat met dit soort verhaaltjes maar ik kan hier wat mee en dat vind ik fijn  :).
Normaal heb ik  totaal niets met die sentimentele verhalen die je soms leest maar was nu toch wel nieuwschierig geworden.  Wat een geweldig stukje dit! Het is zo een mooi ontroerend en inderdaad rustgevend idee!
#2961354
Mieke L. schreef: Normaal heb ik  totaal niets met die sentimentele verhalen die je soms leest maar was nu toch wel nieuwschierig geworden.  Wat een geweldig stukje dit! Het is zo een mooi ontroerend en inderdaad rustgevend idee!

Ja, grappig hoe iets wat dan misschien anders is geschreven je wel pakt hè? :)
#2961542
Ingrid (shadow) schreef: een maand geleden een jonge golden van 9 maanden in moeten laten slapen echt zo onwerkelijk want zo hoort het niet te gaan en kan je moeilijk een plek geven
dit verhaal is zo mooi ook al heb ik het niet droog kunnen houden hier kan je wel wat mee
dank je wel voor het delen
wat erg! sterkte!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door