Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door renate1985
#2959490
De kitten van mijn ouders is sinds gisterenavond hier.
Hij was hier pas laat dus eer we zijn eigen kamer helemaal klaar hadden was het al half 11.
Mijn moeder zei: hij mag niet op jullie kamer slapen hoor.
Nee mam is goed  :biggrin2:

Ik naar bed en Ginger mee genomen. Wanneer mijn man naar bed zou gaan zou hij hem op zijn eigen kamer zetten.
We hadden even gespeeld en gekroeld saampjes en toen kroop hij tegen me aan en viel in slaap.
Tja doen ging mijn man naar bed en wilde Ginger mee nemen en naar zijn eigen kamer brengen.
Dus ik zeg: ach hij slaapt zo lekker, laat hem maar liggen.

Meneer heeft dus heel de nacht tegen me aan geslapen  :-[
Ja mama hij slaapt op zijn eigen kamer  :-[
Hun vakantie, hij vakantie hahaha.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2959501
;D ;D ;D

Tsja, mijn honden mogen niet aan tafel gevoerd worden van mij. Maar als ik bij mijn ouders ben zitten ze gezellig allemaal naast pa. Want die laat nog wel eens wat 'vallen' Ik krijg dan ook te horen "bij opa en oma mag dat"  ::)
Door renate1985
#2959518
zhiva schreef: ;D ;D ;D

Tsja, mijn honden mogen niet aan tafel gevoerd worden van mij. Maar als ik bij mijn ouders ben zitten ze gezellig allemaal naast pa. Want die laat nog wel eens wat 'vallen' Ik krijg dan ook te horen "bij opa en oma mag dat"  ::)
Hahaha overal hetzelfde denk ik  ;D
Door M@rina
#2959546
Het is ook overal hetzelfde hé, anderen vepesten je huisdier ;) :D

Wij hebben een Hans Worst in de familie. Zwager Hans heeft een keer een weekend op Saartje gepast toen ze een maand of 5 was. Hij was lekker met haar gaan lopen en realiseerde zich in de stad op eens dat het haar voertijd was. Hij heeft een ons boterhamworst gekocht en dat aan haar gevoerd. Sindsdien zijn die twee onafscheidelijk, Saartje wordt horrendol als ze hem ziet. Zwager heet sindsdien Hans Worst.
Verder voert Oma de honden zo'n beetje alles wat ook haar bekkie ingaat en hebben we ook nog een Peter Kaas. Op verjaardagen krijgen ze altijd kaas van hem, je hoeft je niet af te vragen waar de honden zijn.

Gelukkig is het niet iedere dag feest.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2959556
Valt mee hoor Nadia,

de honden liggen bij mij thuis gewoon in hun mand tijdens het eten. Maar bij mijn ouders dus niet, daar is hun plaats naast pa.  ::)
Door Nadia
#2959562
zhiva schreef: Valt mee hoor Nadia,

de honden liggen bij mij thuis gewoon in hun mand tijdens het eten. Maar bij mijn ouders dus niet, daar is hun plaats naast pa.  ::)
Hier dus andere ervaringen. Zal ook deels ras afhankelijk zijn. Maar Kain zat omdat hij het bij opa en oma mocht naast ons te kwijlen tijdens het eten en draaide constant om ons heen tijdens het koken. Bij het weg sturen kregen we behoorlijk protest :o

Ook mocht hij bij opa op schoot. Tot hij bij elk bezoek op schoot sprong (aan de keuken tafel). En bij opa mocht hij opspringen met begroeten. En dat gebeurde dus ook bij ander bezoek.
Ongeveer een jaar geleden hebben we voor zowel opa als Kain de teugels aangetrokken. Maar nog zijn de uitwerkingen merkbaar.

Dus nee. Ik ben er niet blij mee.
Door M@rina
#2959563
Kan best ras of zelfs hond gebonden zijn, die twee van mij weten precies bij wie ze moeten zijn, bij ons bietsen ze niet en ook niet bij vreemde, als we eten gaan ze beide uit zichzelf al op hun plaats liggen.
Door Nadia
#2959566
Dat kan best. Kain is een Stafford. Met best een flinke plank voor de kop.
Maar ik vind regels zijn regels. Ik zou niet durven om deze te verbreken.
Door renate1985
#2959579
Mijn moeder vond het nirt zo erg hoor  ;)
Bij logee honden zijn de regels bij ons hetzelfde als thuis.
Bij Ginger is verder alles hetzelfde, hij mag hier niet op de vensterbank, tafel, kasten enzo. Bij mijn ouders staat dat vol spullen en bij ons niet maar dat zijn dingen die hij bij ons om die reden niet mag.
Van een keer bij ons slapen is hij niet gelijk verpest hoor, alleen een beetje verwend.

Zo mogen onze thuis op de bank maar bij mijn schoonouders niet en dat weten ze precies.

Die bench hebben mijn ouders omdat Ginger overal zijn nagels en tanden inzet. 's nachts slaapt hij erin en als hij heel moe is en daardoor baldadig word ( hij pakt zelf geen rust)  gaat hij met een Kong met lekkers erin de bench in. Hij vind die overigens helemaal niet vervelend.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#2959596
Een vriendin van mij heeft 5 katten die ook 'benchgetraind' zijn. ook die slapen 's nachts in de bench en weten niet beter.
Rond een uur of 11 zie je de 1 na de ander de bench inlopen, lekker tegen elkaar aankruipen om vervolgens met een boze blik ons aan te kijken of we nog eens van plan zijn naar bed te gaan.  :biggrin2:
Ik heb mij nooit gerealiseerd dat je katten kon benchtrainen.  ;) Dom van me eigenlijk....  :-[
Door Martine-Tom
#2959609
Nadia schreef: Hier dus andere ervaringen. Zal ook deels ras afhankelijk zijn. Maar Kain zat omdat hij het bij opa en oma mocht naast ons te kwijlen tijdens het eten en draaide constant om ons heen tijdens het koken. Bij het weg sturen kregen we behoorlijk protest :o

Ook mocht hij bij opa op schoot. Tot hij bij elk bezoek op schoot sprong (aan de keuken tafel). En bij opa mocht hij opspringen met begroeten. En dat gebeurde dus ook bij ander bezoek.
Ongeveer een jaar geleden hebben we voor zowel opa als Kain de teugels aangetrokken. Maar nog zijn de uitwerkingen merkbaar.

Dus nee. Ik ben er niet blij mee.
Daar ben je dan toch ook zelf bij? Als je na 1 of 2 keer merkt dat je hond het niet trekt had je toch ook eerder aan de bel kunnen trekken dan waren de problemen niet zo uit de hand gelopen waarschijnlijk.

Hier ook zo hoor, buren met leverworst...speciaal voor Tom gekocht  ::)
Oma met maria kaakjes en moeder met te pas en te onpas heerlijke gekochte graansnoepjes.
Op straat weet ie ook feilloos de mensen eruit te vissen die snoep bij hebben  ::)

Maar nee is nee, bedelen doet hij bij mij eigenlijk nooit...tenzij ik visite heb omdat hij weet dat ik dan gefocust op visite ben en wat minder nadenk over wat ik doe  ;D Bedelen bij de visite zelf probeerd hij 1 keer, als ze er niet op ingaan is het klaar, geven ze 1 keer wat zijn ze elke keer zuur  :biggrin2: Zeg ik er ook altijd bij, prima als je nu wat wil geven. Zelf weten, jij hebt een bedelaar aan je voeten dan en niet ik, maar als je het nu doet moet je het ook elke keer doen...meesten laten het dan dus wel uit hun hoofd gelukkig  :biggrin2:

Hij weet ook prima waar hij wel en niet op de bank mag, ik kan er niet zo van wakker liggen in elk geval  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door