Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sella
Ook naar de open imker dag geweest. Er zitten er 2 in de buurt, 1e die befietsbaar is, hard weggerend. Men wat een commerciele kwal.
Doorgereden naar een vrouwelijke imker. Daar een potje heerlijke polderbloemenhoning gekocht. Me eigen los moeten rukken van 2 jonge poezeltjes die aan het spelen waren. Oh nog zo ieniemienie. Ik denk zo tussen de 5 en 6 weken.
Mini's 3-tal schreef: Gelukkig kun jij de woningbouw bellen om je lekkage te laten repareren en moet Theo het van vergelijkbare middelen als jij zelf betalen :biggrin2:
Kosten aan je huis vind ik persoonljk toch wel heel iets anders als kosten van huisdieren.
Maargoed dan blijft het hebben van een eigen woning een luxe, maar het hebben van huisdieren feitelijk ook.

Ot vanmiddag met mams naar een open dag geweest van een lavendelkweker. Ze hadden vanalles, ook ambachtelijke dingen als honingproducten, confitures, vlierproducten enz.
Ik heb lavendel/honingijs geproefd en vliersiroop. En een flesje vliersiroop gekocht.
Martine-Tom schreef: Als jij je werk als stalker iets beter zou doen zou je weten dat ik weliswaar deze kosten niet hoef te dragen maar voor aardig wat medische kosten van de dieren sta waarvan ik ook geen flets idee heb hoe ik die bij elkaar moet gaan krijgen. Iedereen heeft een keus, ook Theo, hij kiest ervoor om alles negatief te benaderen...niet iedereen is zo, godzijdank.
Door TMG1961
Helaas lekt het nog altijd. Ik vermoed dat de vorige bewoner ook de afvoer van de garage aangesloten heeft op de afvoer van carport. Morgen dus maar kijken of ik ook de afvoer van garage afgekoppeld krijg en of het lekken dan voorbij is.
Door Kaela
Zo, de logés zijn gebracht. De grote jongen zit in de buitenvoliere, het kleine uiltje heeft een fijn plekje in de schuur. Als ik er wat zicht op heb mag hij ook buiten, maar hij is iets teveel kattensnack formaat om zonder toezicht buiten te kunnen zitten.
Met beide mag ik vliegen aan een lijntje. Dus ik denk dat ik deze week meer ga uitlaten dan alleen de hond  8)
Door Martine-Tom
lauraV schreef: triggerfinger speelt vannavond hier dichtbij .... maar heb geen kaartje  :-[
Oh balen..ik heb ze hier net gemist, kwam er een dag later achter dat ze hier speelden...en er waren nog kaartjes.
Door Nadia
hannabelgje schreef: Kosten aan je huis vind ik persoonljk toch wel heel iets anders als kosten van huisdieren.
Maargoed dan blijft het hebben van een eigen woning een luxe, maar het hebben van huisdieren feitelijk ook.

Ot vanmiddag met mams naar een open dag geweest van een lavendelkweker. Ze hadden vanalles, ook ambachtelijke dingen als honingproducten, confitures, vlierproducten enz.
Ik heb lavendel/honingijs geproefd en vliersiroop. En een flesje vliersiroop gekocht.
Wat vind je er dan zo anders aan?
Door Martine-Tom
hannabelgje schreef: Het hebben van een droog dak boven je hoofd vind ik toch wel een eerste levensbehoefte.
Maar dat kan ook in een huurhuis/flat, een eigen woning neemt nou eenmaal kosten met zich mee die je bij huren niet hebt.
Daarom staat er in mijn post ook dat het hebben van een huis ook luxe is. Hoewel het niet voor iedereen mogelijk is om te huren. Als ik dit huis niet gekocht had, had ik nog steeds op een flat gewoond van een vierkante meter.
Door dinky89
Er gaat niets boven Groningen Theo ;-)
Al dagenlang zo goed als droog met af en toe een bui, afgelopen 3 dagen alleen maar droogben heet (vandaag bewolkt dus slechts 22 graden buiten maar afgelopen dagen richting 30 graden).

Ik wil het wel koeler hebben in huis, blijft met rasmen open nog steeds 25 graden :-(
Door Ivonne
Kim_S schreef: Wat zonde!
Zit me al tijden af te vragen of het iets zou zijn voor manlief, maar ik vind ze zo prijzig.
Is het geen fijn apparaat dat je hem niet gebruikt?
Hij is op zich prima maar we hebben én een filterkoffie apparaat en een Nespresso apparaat... dus de Dolce Gusto is in de kast terecht gekomen (op Conrad.nl is die nu €55,- ipv 80) omdat wij Nespresso lekkerder vinden.
Door pallas
Kaela schreef: Zo, de logés zijn gebracht. De grote jongen zit in de buitenvoliere, het kleine uiltje heeft een fijn plekje in de schuur. Als ik er wat zicht op heb mag hij ook buiten, maar hij is iets teveel kattensnack formaat om zonder toezicht buiten te kunnen zitten.
Met beide mag ik vliegen aan een lijntje. Dus ik denk dat ik deze week meer ga uitlaten dan alleen de hond  8)

leuk! Mag ik een gaatje in de agenda zoeken om even de diergaarde te bekijken? :angel2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door