Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#2956799
Hier in de buurt is iemand die op kvv over wil gaan . Eigenaar had zelf al het e.e.a. gehoort in diverse dierenwinkels .
En het kwam toevallig ter sprake , dus ik al het e.e.a verteld en ook gezegd ga eens kijken op Voerwijzer .
Heb je dan nog vragen dan hoor ik het wel . Nou die is gaan googelen natuurlijk en kwam ook een foto van dit tegen  :-X
Kreeg de foto doorgestuurt met de vraag .... dit maar niet toch ?
Nee , dit maar niet . Geen flets idee welk merk dit is . En haar maar het tel.no gegeven van een verkooppunt hier in de buurt voor een proefverpakking CB

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2956810
Angelique schreef: Ik hoor het erbij echoën...niks mis mee, rook goed en de hond vond het lekker.  ::)

Wat een meuk  :yucky:
"Mijn honden krijgen dit al jaren en ze doen het er echt fantastisch op"

:nono2: :nono2: :nono2:

Zit zeker een premix in  :biggrin2:
Door smulpaap
#2956870
Martine-Tom schreef: En dat zou een kvv-tje moeten zijn???  :o


Dat schijnt kvv te zijn ja  :-X  Dat had bij mij de aanrecht niet gehaald
Gelukkig kreeg ik de vraag nog , en vond ze het er zelf ook niet koosjer uitzien . Ze had ook afbeeldingen gezien op Internet van andere merken .
Gebruikersavatar
Door Kallista
#2956873
Kim_S schreef: "Mijn honden krijgen dit al jaren en ze doen het er echt fantastisch op"

:nono2: :nono2: :nono2:

Zit zeker een premix in  :biggrin2:
Nee, als het die is wat ik denk zit dat er in ieder geval niet in.
Staat me vaag ook iets bij ongekoeld vervoer e.d.
Door miik
#2956926
Wat een troep zeg !!!
Ik ben nou wel benieuwd welk merk dit is (of moet ik zeggen: is geweest) ?
In de 9 jaar dat ik nu vers voer ben ik nog geen kvv tegen gekomen die er zo uitziet  :(
Door Ruisje
#2956939
Ik heb een donkerbruin vermoeden... Getver!! Dit is volgens mij inderdaad het merk "niks mis mee, rook goed en de hond vond het lekker" ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door