Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door cisfr
#2956700
Het is nog vroeg,  maar ik nomineer mijzelf voor de domste actie van de dag.
Ik loop lekker met nena naar het uitloopveldje. Zij is lekker enthousiast want vrouwtje gaat zo lekker mijn bal gooien. Ik haal nena van de lijn en gooi lekker spastisch meteen de eerste bal lekker hoog vast in de boom. Nena loopt verbaasd rond op het veld op zoek naar de bal. En ik sta peinzend naar de boom te kijken. Tja, hoe krijg ik die er nu uit. Geen takken te vinden of iets anders om mee te gooien. Dus ik besluit om de lijn naar de bal te gooien. Jee een gelukt de bal valt op de grond alleen hangt mijn lijn nog veel hoger in de boom
Gebruikersavatar
Door Extreme
#2956721
[quote="cisfr"]
Het is nog vroeg,  maar ik nomineer mijzelf voor de domste actie van de dag.
Ik loop lekker met nena naar het uitloopveldje. Zij is lekker enthousiast want vrouwtje gaat zo lekker mijn bal gooien. Ik haal nena van de lijn en gooi lekker spastisch meteen de eerste bal lekker hoog vast in de boom. Nena loopt verbaasd rond op het veld op zoek naar de bal. En ik sta peinzend naar de boom te kijken. Tja, hoe krijg ik die er nu uit. Geen takken te vinden of iets anders om mee te gooien. Dus ik besluit om de lijn naar de bal te gooien. Jee een gelukt de bal valt op de grond alleen hangt mijn lijn nog veel hoger in de boom
[/quote]

Koffie ?????
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2956748
[quote="Angelique"]
Nouuu, wat dommmmmm, zoiets zou ik nou nooit doen  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
[/quote]

Je neus groeit  :biggrin2:

Ik lees ook niks geks trouwens  ::) :whistle:
Door Martine-Tom
#2956762
Hier in het park staat een boom met een frisbee, riem en werpstok erin...zo ongeveer op "ik kan er net niet bij"-hoogte...3 keer raden hoe die daarin komen  ::)
Door Cupcake
#2956763
Ach liever je lijn in de boom dan je bal  :biggrin2:
Zo hangt er hier langs de dijk al vanaf december lola's lievelingsspeeltje in de boom langs de dijk, lompe werpactie, maar hij komt er echt gewoon niet uit.........
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2956764
Niet echt herkenbaar, maar ik heb weer last van struiken..  ::)
Gister nog met de hond de struikjes ingedoken, gelukkig zag ik hem en kan ik mijn hond een BEETJE sturen (*go, links, andere links, ja go, nee rechts, go-go, ja!*)  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door