Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#2956568
Dat is achter onze achtertuin.
Vanochtend hebben wij daar nog gewandeld in het begrazingsgebied.
Op zich zou daar genoeg te jagen zijn voor een wolf, maar ik geloof niet dat dit een wolf is.

Zal wel een ontsnapte malamute/husky achtige hond zijn en daar lopen er hier meerdere van.
Feit dat het dier geen halsband draagt, kan betekenen dat hij daaruit geglipt is of er simpelweg geen draagt.

Op zich wel een spannend bericht natuurlijk  :biggrin2:
Door Borke
#2956624
*Marga* schreef: Als het een wolf was geweest was het wel op het journaal gekomen toch?

Maar kijk maar uit Astrid....
We kijken zeker uit voor de hooglanders met kalveren en de paarden met veulens, dus uitkijken doen we daar altijd wel  8)
#2956663
Proest ;D Nou ook weer opgelost :biggrin2:

Ik vind het totaal niet op een wolf lijken eerlijk gezegd, maar goed, ik ben dan ook geen expert :biggrin2: Zou het trouwens wel erg knap vinden om een wolf zo duidelijk op de foto te zetten. Hij of zij is ook niet erg onder de indruk van zijn menselijke gezelschap zo te zien  ::)
#2956720
[quote="signmodel"]
he die ken ik! heeft een tijdje terug hier gelogeerd. en geloof me mijn honden hadden meer te vrezen van de staff die van dezelfde eigenaar is.
[/quote]

;D ;D heb je een vraag of probleem stel het op BP en voordat je het weet heb je je antwoord  :biggrin2: :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door