Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
#2953446
Vandaag zijn we wezen kijken bij Avonturia de Vogelkelder. En je kon meedoen aan een competitie Dog Diven.
Nou, met mijn waterratten wilde ik dat wel proberen !  Vooral Joy vond het helemaal geweldig :)
Enneh... toen zaten we bij de beste 10. Joy stond 2e met 4,10m, dus of we morgen terug wilden komen om mee te doen met de finale....
En dat met een border van bijna 10 oud.  :) 
Dussss...... morgen een paar duimpjes voor Joy ?

Deze foto's zijn deze week gemaakt van mn mooie Joy  <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door miik op zo 06 jul 2014, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#2953507
Fido schreef: Wat is dan precies de bedoeling? Mooie foto's ! Wil wat meer info  ;)
Ver-springen voor honden  :)
Ik stelde dezelfde vraag, op youtube kan je fimpjes vinden onder dogdiving competition :)

Gaaf Lin! Heel veel succes morgen met lieve Joy :-*
Gebruikersavatar
Door choopy
#2953510
Fido schreef: Wat is dan precies de bedoeling? Mooie foto's ! Wil wat meer info  ;)
Heel zwartwit gezegd, zover mogelijk springen in een bak met water.
Uiteraard met aanloop en bak/ zwembad groot, breed, lang genoeg.

Heb het op animal event gezien en honden werden daar dmv balletje aangespoord zo ver mogelijk het water in te springen.
Door miik
#2953550
Dit is een foto die ik op internet vond. Je ziet aan de linkerkant de aanloop steiger, smal en aan beide kant afgezet.
En dan dus een kwestie van zo ver mogelijk in het water springen, en je mag idd een bal ofzo gooien.
Beetje kwestie van hoop motivatie en goede timing ;)

Afbeelding

Er zijn foto's gemaakt van Joy, dus ik hoop dat ik die nog kan bemachtigen...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2953875
Gaaaaaaaf! De mechelaar waar ik vroeger mee liep deed dat ook (alleen op een stukje in een vaart waar we wisten dat het veilig was). Als er foto's zijn gemaakt van Joy, is dat wel heel cool! Ik ben benieuwd en ik duim wel vanmiddag!
Door miik
#2954075
Vandaag terug voor de finale.... maar vooral, Joy heeft weer genoten- wat vind ze dat toch onwijs leuk om te doen !!!
Je ziet haar gewoon glunderen en echt helemaal happy zijn. Maar het was vandaag erg druk, en we moesten op onze beurt wachten tussen heftig springende, blaffende en joelende honden- tja, daar houd Joy niet zo van.
Joy heeft het evengoed netjes gedaan, ze heeft 3,5m gesprongen en is 4de geworden.
De eerste plaats had 4,3m gesprongen en 2 en 3 hadden 3,8 en 3,9m. Dus Joy zat er niet ver naast.
Gister met 4,1m had ze wel bij de eerste 3 gestaan.
Mn vriend heeft een paar foto's gemaakt.... ik hoop dat die van de fotograaf ook nog komen...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En een foto van de hele bak....
Afbeelding

De "duiker" in het water helpt de hond, na de sprong, de goede kant op. Want ze kunnen dus niet terug naar de baas, maar moeten verder de helling op om eruit te kunnen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door