Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2953524
En je kunt je bestanden ook altijd verplaatsen naar je Google Drive, die kun je op je computer vinden via http://drive.google.com :biggrin2: Er is niets anders dan opladen, roottoegang verkrijgen, een andere firmware installeren, of ander nerdy spul waarvoor ik nog een kabel nodig heb. De rest gaat allemaal via m'n Google-account of binnen m'n wifi-netwerk.
Laatst gewijzigd door EliScooby op za 05 jul 2014, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.
#2953540
De eerste video ging ok, maar daarna begint ie te mekkeren niet ondersteund bestand. Ik wordt er een beetje moedeloos van, die andere opties heb ik ook geprobeerd, maar niets werkt. Heb hier zo geen zin in :( Had wat aanvallen gefilmd van prudence, nou krijg ze dus niet van mijn foon af. Bah. Fijn als je hond clusterd en je wilt het laten zien en het lukt gewoon niet :(

Zal ook wel de stress zijn rondom de aanvallen, maar pffff
Mini's 3-tal schreef: En je kunt je bestanden ook altijd verplaatsen naar je Google Drive, die kun je op je computer vinden via http://drive.google.nl :biggrin2: Er is niets anders dan opladen, roottoegang verkrijgen, een andere firmware installeren, of ander nerdy spul waarvoor ik nog een kabel nodig heb. De rest gaat allemaal via m'n Google-account of binnen m'n wifi-netwerk.
#2953648
charmed schreef: De eerste video ging ok, maar daarna begint ie te mekkeren niet ondersteund bestand. Ik wordt er een beetje moedeloos van, die andere opties heb ik ook geprobeerd, maar niets werkt. Heb hier zo geen zin in :( Had wat aanvallen gefilmd van prudence, nou krijg ze dus niet van mijn foon af. Bah. Fijn als je hond clusterd en je wilt het laten zien en het lukt gewoon niet :(

Zal ook wel de stress zijn rondom de aanvallen, maar pffff
Gallerij, video aantikken, delen aantikken, Google Drive selecteren, wachten tot het pijltjeomhoogsymbool uitgeknipperd is en continu wit is, dan op je computer naar de site http://drive.google.com gaan en de video openen. Sowieso voor je hieraan begint je Samsung aan de wifi hangen. Gaat waarschijnlijk sneller en kost je niets van je databundel.
#2953676
Dank je, het zijn hele grote bestanden (lange aanvallen), daarom zag hij de 2de niet. Maar als de eerste gedownload (of geupload is) dan ziet ie de tweede wel. Dus er is hoop. Ik heb mijn telefoon aan de compie aangesloten, zodat ie stroom in ieder geval van de pc haalt en heb even gekeken bij verbruik daar telt ie niet op. Want inmiddels heb die al 600 MB opgehaald, maar de teller staat nog op 22 mb. (gelukkig)

Iedereen bedankt voor jullie hulp. Ga binnenkort alles nog eens nakijken en dan hopelijk kan ik via alle kanalen uploaden en downloaden.
Mini's 3-tal schreef: Gallerij, video aantikken, delen aantikken, Google Drive selecteren, wachten tot het pijltjeomhoogsymbool uitgeknipperd is en continu wit is, dan op je computer naar de site http://drive.google.com gaan en de video openen. Sowieso voor je hieraan begint je Samsung aan de wifi hangen. Gaat waarschijnlijk sneller en kost je niets van je databundel.
#2953992
Die QR code app moet ik dus dan ook nog even downloaden?

Dat ding begint nu al te mekkeren dat ik te weinig geheugen heb :( er staat nog niets op! Alleen een paar filmpjes van aanvallen
K&D schreef: Ik gebruik altijd Airdroid.
Niets te knoeien met kabeltjes en zo. Ideaal. Je hebt alleen wifi en een app QR code lezer nodig. En een pc... :biggrin2:
#2953993
Ja die heb ik wel, had het al geprobeerd, maar als ik in de stress zit lukt bijna niets. Zal op rustiger momenten eens gaan bestuderen hoe alles in zijn werk gaat. Ik zet altijd alles vanaf mijn pc op youtube.
Riek schreef: Heb je geen YouTube kanaal? 
Mijn filmpjes load ik up naar YouTube en zet ze privé of niet.
Maar dan zijn ze voor jou ook overal te zien en de link kun je delen. 
Heb ook een S4, ben er wel tevreden over.
#2953999
charmed schreef: Die QR code app moet ik dus dan ook nog even downloaden?

Dat ding begint nu al te mekkeren dat ik te weinig geheugen heb :( er staat nog niets op! Alleen een paar filmpjes van aanvallen
Dat is gek, er zit 2Gb werkgeheugen in, naast minimaal 16Gb opslaggeheugen en dat is veel. Sla je je apps en filmpjes wel op in de 16Gb? Met app2sd kun je dat alsnog regelen.
#2954017
Ik denk dat ie te weinig werk geheugen heeft? Althans daar ging ik vanuit, maar als dat 2 GB is moet dat onmogelijk zijn denk ik zo idd :( Ik denk wel dat de rest op de 16 GB opgeslagen wordt, anders zou die nu al vol zitten (filmpjes waren ongeveer 300 mb per stuk en paar nog veel groter.

Ik heb dit nog nooit gehad met de S3, dat ging allemaal so easy. Had nooit het geheugen vast zitten, ja op het eind toen ik alles even bewaard had. Maar verder nooit last van gehad.

Ik ga straks wel even kijken. 
Mini's 3-tal schreef: Dat is gek, er zit 2Gb werkgeheugen in, naast minimaal 16Gb opslaggeheugen en dat is veel. Sla je je apps en filmpjes wel op in de 16Gb? Met app2sd kun je dat alsnog regelen.
#2954019
charmed schreef: Die QR code app moet ik dus dan ook nog even downloaden?

Dat ding begint nu al te mekkeren dat ik te weinig geheugen heb :( er staat nog niets op! Alleen een paar filmpjes van aanvallen
Ja, je moet een QR code scanner hebben. Ik heb de QR Droid. Heb je wel bij de instellingen de opslag naar SD goed ingesteld?
Als je wilt weten waar je bestanden staan, dan is de Filemanager handig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door