Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
Angelique schreef: Axh plientje toch, wat een ellende  :'( dikke kus voor jullie allemaal en veel sterkte en geduld toegewenst  :-*
ach pauline en judith... wat een ellende... beterschap voor beide moeders en voor jullie heel veel sterkte...
Door Martine-Tom
Ik werd om half 6 wakker van de warmte, boven is het echt niet uit te houden, even buiten uit wezen puffen en terug naar boven..binnen 5 minuten besloten dat dat redelijk kansloos was  :biggrin2: Dus Tom gepakt en een lange wandeling gaan maken. Heerlijk!
Ik zou bijna zeggen geen kip tegen gekomen...maar die kwamen we nou net wel tegen, in het centrum staat nog een oude boerderij met kippen en 1 ervan was de weg over gestoken, dus een kip zijn we wel tegen gekomen  :biggrin2:

Tom ligt nu het restant van zijn schoonheidsslaapje maar te doen, Doki en Freud vinden dat ik maar weer naar bed moet, en zelf zit ik de tijd weg te kijken tot ik naar de supermarkt kan om ontbijt te gaan halen want mijn brood is op en ik had niet helemaal ingeschat dat ik zo vroeg al op zou zijn  :P

Nu regent het trouwens, zal het lekker van opfrissen!
Door Ronald
Gisteravond naar Pink Floyd Project geweest in Harlingen. Prachtig mooie schepen, gezellig feessie, maar ik had waarschijnlijk iets moeten roken of slikken. Muziek was niet ècht geweldig.
Daarentegen speelde er een hele leuke band verderop in de stad en daar hadden ze ook bier, dus toen ben ik daar maar heen gegaan.

En tot slot een mooi vuurwerk boven de Waddenzee. Dat had ook wel wat!

En aan het einde van de avond weer met de trein naar huis... Heb ik dat ook weer eens meegemaakt  :biggrin2:
Door Pauline
Sterkte met en voor je moeder Judith.  :-* :-* :-* :-* :-*

Mam heeft dus geen tia, maar een herseninfarct gehad. Op dit moment heeft ze afasie en het is nog maar de vraag in hoeverre zich dat kan herstellen. Ze kan een heleboel dingen niet meer benoemen en noemt dat paracetamol (je zou erom lachen als het niet zo schrijnend was). Verder is ze best aanspreekbaar en weet dat ze in de war is, ze geeft ook aan dat de woorden weg zijn uit haar hoofd. Ook hier zullen we moeten afwachten wat de tijd ons brengt.
Door Naomi B
Heel veel sterkte met je moeder Judith en Paulien, ook heel  veel sterkte met je moeder. Een herseninfarct is behoorlijk heftig. Goed dat jullie terug gegaan zijn.
Hoop dat Joep zich netjes aan zijn revalidatie houdt en heerlijk opknapt en weer lekker kan mee rennen met de fiets in de toekomst. Knuffel voor de knappe heer :bigarmhug:

OT

Ik zit al jaren met de voortuin die een bak ellende is. En alleen lukt het me niet om alle onkruid en vervelende oude vaste planten eruit te halen. Maar hulp vragen... ik had wel met een vriendin en vriend erover gehad, maar het plannen enzo... Nou ja. Liep een beetje vast erin. Tot vorige week zaterdag. Toen kwam een andere vriend naar me toe en zei, volgende week gaan we je tuin doen. En donderdagavond hebben hij en zijn vrouw heel de tuin leeggemaakt. Vrijdag zijn hij, mijn broer en nog 5 andere vrienden en zijn vrouw en mijn vriendin gekomen. Heel de tuin is afgegraven en van nieuw zand voorzien. En wat ik heb begrepen gaat zijn zoon als het zand ingezakt is, de boel tegelen. Ik ga straks met vriendin naar Intratuin voor hortensia's (die waren heel sterk afgeprijst, b-keus, maar wat kan mij het schelen) en helemaal rondom tuin komt dan rand met hortensia's. Ik ben zo blij dat ik er wel om kan huilen! Ben zo blij met zulke vrienden en familie! :circle: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:
Door - pien -
@Pauline en Judith: heel veel sterkte voor en met jullie moeder  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

@Naomi: wat fijn is het dat vrienden en familie je helpen als het niet redt... Heerlijk dat je tuin er straks weer leuk uitziet!

Lekker uitgeslapen (=bijgetankt) en alles staat open om de warmte een beetje uit huis te krijgen...het regent lekker  :D
Door kira
Gisteren is kleine beer aan haar poot geopereerd. Ze mag vijf dagen niet zwemmen en we zitten uit voorzorg op de camping waar geen water is. Ze heeft pijn aan haar poot en is zielig. Er valt nu hemelwater naar beneden hop dat het zo droog is want wil graag wandelen maar natte beren in een te kleine caravan is niet handig dus we kunnen pas gaan lopen als de hemel weer gesloten is. Heb in de tussentijd grote beer weer een stuk geborsteld en geknipt. Het begint af te koelen dus wellicht kan ze zo net naar de heide lopen en weer terug. Fop is naar jachttraining toe dus die is vast katoen als hij hier weer arriveerd. Je begint aan hem te merken dat hij geen twee meer is.

Sterkte Pauline en ook voor Judith sterkte. Er ligt wel erg veel op jullie bordje.
Door Ronald
Kus voor Dante... Hoop dat alles weer goed komt.

OT: Toch wel gemerkt dat een avondje flink stappen sporen nalaat  :biggrin2: Ben nog een beetje bryk...

Morgen aan boord van de Aaltje Johanna om de sail-out vanaf het Wad te bekijken:

Afbeelding
Door rosmin
@Judith & Pauline
veel sterkte en beterschap voor jullie moeders  :-*

Heerlijk Ronald met dit warme weer op het water kunnen zijn

Gister gezwommen in zee bij Julianadorp, nu nog moeie benen van, maar het was heerlijk verkoelend
Door Pauline
Nu vertelt de neuroloog ons vanochtend toch geen infarct, maar (inmiddels) 2 tia's. Ze is alweer helderder, alhoewel..... Ze zegt dat Eddie liever is dan ik want hij neemt altijd koekjes voor haar mee.... ::) :biggrin2: Helaas is het dus totaal onvoorspelbaar hoe het verder gaat. Nefroloog gaat aan de slag met haar torenhoge bloeddruk, hopen dat dat ook wat rust gaat brengen.
Door kira
Zo te zien ben je aan het genieten Ronald.

Heb te doen met mijn kleine beertje ze heeft echt au. Maar tja de inmiddels erg groot gegroeide bult op haar poot moest wel weg want langer wachten zou alleen maar een nog grotere operatie betekenen. Voel me best wat schuldig want kleine beer zelf had nog geen hinder van de Ping Pong bal op haar voet.

Ik zie dat ons afdak lekt, ik zal zo de ladder opzoeken en kijken of ik de oorzaak kan vinden en oplossen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door