Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sonja
#2952495
Dat voetbal kan me niet boeien, maar vanaf morgen kunnen we weer 3 weken lang Tour kijken.
Heerlijk! Wie gaat er winnen, wie wordt er van de fiets gereden en wie test er positief op doping na het eten van de verkeerde biefstuk?
M'n dreamteam is doorgestuurd naar de lezerstour van BN De Stem. Benieuwd wat ik er dit jaar van bak.

En uiteraard kunnen we elke avond weer genieten van:
Afbeelding
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Wie kijkt er ook?
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2952497
Ik niet. Als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb is het wel fietsen.
En ik heb ook een hekel aan Mart Smeets. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen!  :biggrin2:

Maar manlief kijkt graag naar de Tour, dus het zal hier wel regelmatig aan staan denk ik zo.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#2952500
Volgens mij is het voetbal hoofdzakelijk 's avonds en de Tour 's middags. En Mart Smeets past zich de eerste week v.w.b. de avondetappe aan aan het voetbal.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2952515
Jantina schreef: Hoe gaan ze dat doen dan, samen met het voetbal? Sport op twee zenders ofzo?
Wedstrijden zelf bijten elkaar niet ;-) ettappe eindigt meestal rond 5 uur dus dan os er nog genoeg tijd om voetbal voor te beschouwen ;-)

En Mart? Die krijgt gewoon wat andere en minder lange zendtijd tijdens het WK, die past zich maar aan  ;D
http://nos.nl/l/659588
Door fransbulletje
#2952571
Heb helemaal niets met de Tour dus na het voetbal weer tijd over :-)
Gebruikersavatar
Door Senna99
#2952596
Kim_S schreef: Ik niet. Als ik ergens een gruwelijke hekel aan heb is het wel fietsen.
En ik heb ook een hekel aan Mart Smeets. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen:biggrin2:

Maar manlief kijkt graag naar de Tour, dus het zal hier wel regelmatig aan staan denk ik zo.
**Marjolijn** schreef: ik heb zo'n schurft hekel aan Mart Smeets he.....brrrr
Mag ik jullie de hand schudden in onze gezamelijke afkeer van Mart Smeets? Ja, dat mag ik vast wel  :D
Echt, ik krijg vlekken in mijn nek als ik die kerel alleen al hoor, laat staan zien  :puke:
Ik vindt Henry Schut echt een hele verbetering bij Studio Sport met het schaatsen en WKvoetbal nu, en ook een heel stuk beter om naar te kijken  :D :biggrin2:
Door Danny
#2952654
Nou uh nee ik kijk niet....zou ook niet weten wanneer, en waar ik de tijd vandaan moest halen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door