Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2952185
Als het kleine monster even de kans krijgt  :biggrin2:
Maar ze weet inmiddels wel dat broeden op een stukje konijnenkop gelijk opvalt
Ik zag gelijk aan haar zithouding op de bank dat er iets was wat niet door de beugel kon  :biggrin2:
Een oog ergens uit peuteren en er hinkelent mee naar binnen gaan was helaas voor smurf ook geen sukses
Nu kan je als JRT natuurlijk vreselijk zielig doen , maar helaas de baas trapte er niet in . Die had dat oog gezien
Dan doe je het anders . Je bewaart gewoon iets in je snater en omdat je zo klein bent kan je net onder de bank of de kast
Daar leg je dan je favoriete restje neer en dat kan een tand zijn , of een stukje oor of een oog  , en heeft de baas er elke dag een schone taak bij . Even onder de bank en de kast kijken . Maar het komt allemaal door de vogels hoor vind smurf . Daar zijn er in de winter minder van in de tuin en dan kan je tenminste eens fatsoenlijk een tand begraven  :biggrin2: De laatste tijd maakt de freule er weer graag misbruik van . Ik moet oude tut soms even helpen en kijk dan wel met een schuin oog naar de andere twee
Maar smurf houd mij ook blijkbaar goed in de gaten  :biggrin2: De oude tang had er  in haar jongere jaren ook een handje van . Maar dat is inmiddels over
De andere freule heeft geen gore fratsen
#2952237
:puke: goh schat waar komen al die vliegen toch vandaan  ;D
Wat een actie's, je kleine monster houd je zo wel scherp he,  en heeftie het goed begrepen hou de baasjes goed actief,met een zoekspelletje, zoals bijvoorbeeld zoek de konijnenkop, zijn ze daar voor geslaagd ga je verder met iets kleiners, oog of tand, kijken of ze dat kunnen vinden. Lukt dat ze goed, misschien konijnenneus onder de bank plakken, tong tussen de kussens proppen, zien of het ze lukt om binnen 1 dag de stukjes bij elkaar te krijgen.
Succes met vinden  ;D ;D

Barfplaats wordt gesponsord door