Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#2951406
Een andere reden kan ik niet bedenken. Met koppigheid kan dit niet te maken hebben toch? Ik zet mijn liefste stemmetje op  :D

De reden van deze veel eisende vraag aan de beer kan afgelezen worden aan de staat van de vloer. Die moest nu wel echt gedweild...maar ja...

Door Martine-Tom
#2951410
De dramatische "plof" op 53 sec na de vraag "ga je even naar buiten" zegt denk ik alles  ;D
Dit is groot drama! En dan durf je hem te vragen naar buiten te gaan? >:(
Je ziet toch zo dat dit kind oververmoeid is!!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2951413
Hmmmmm waarom komt dit me toch zo bekend voor?  ??? ??? ???

:biggrin2: :biggrin2:
Maar zolang jij denkt dat het winterslaap is vindt Gijs dat prima hoor!
Door Jantina
#2951449
Hihi, wat een suffe beer! Oooh daar zou ik echt boos om worden, het is maar goed dat er meerdere rassen zijn en voor ieder wat wils  :biggrin2:.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2951457
Jantina schreef: Hihi, wat een suffe beer! Oooh daar zou ik echt boos om worden, het is maar goed dat er meerdere rassen zijn en voor ieder wat wils  :biggrin2:.
Geschikt ongeschikt voor een newfoundlander  ;D  ;D
Kaio kom je, kaio! Nou kom nou! Ja vrouwtje ik heb een mooi buikje! Ja is lief, nu komen, nee echt mooi buikje hoor! Nah nu is het genoeg...  pfff diepe zucht, nou probeer het nog een keer, buikje... oooo echt niet zucht... overeind stroppelen, beledigd kijkend en sjoksjok, en dan weer maar een meter verderop gaan liggen  ;D

( lang niet altijd hoor, maar ze kunnen er wel wat van)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2951460
Gijs is echt niet suf hoor, hij is gewoon beer. En beren kunnen meerdere dingen heel goed. En één van die dingen is slapen. En als je eenmaal slaapt, en je hoeft van jezelf niet wakker te worden, waarom zou je het dan doen?

Lekker ding, die Gijs! :smitten:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2951462
Ronald schreef: Gijs is echt niet suf hoor, hij is gewoon beer. En beren kunnen meerdere dingen heel goed. En één van die dingen is slapen. En als je eenmaal slaapt, en je hoeft van jezelf niet wakker te worden, waarom zou je het dan doen?

Lekker ding, die Gijs! :smitten:
Kijk d'r spreekt een beer!  ;D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#2951464
Kaio schreef: Kijk d'r spreekt een beer!  ;D
Een wijs iemand op dit forum heeft al eens geopperd dat ik in een vorig leven absoluut een Newfy moet zijn geweest.

Ik hoop het later weer te worden  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door kira
#2951559
Hihi. Herkenbaar. Hier liggen de beren geregeld voor de koelkast, keukendeur. Wc deur of gewoon ergens anders waar we op dat moment ook moeten zijn. En opstaan ho maar. Massaal in winterslaap.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door