Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Malamoods
#2950110
Mijn mallerds barfen hier in de tuin. Ben daarom benieuwd waarmee jullie de terrastegels na de maaltijd mee schoonmaken? Niet zozeer i.v.m. vlekken, maar gewoon om te voorkomen dat er vliegen komen etc. Iemand?
Door Lida. S
#2950114
Mijn honden laten niets over voor de vliegen. Ze likken de betonplaat schoon. Maar voor de zekerheid zet ik toch meestal de tuinslang erop.
Gewoon goed afspoelen en ik heb nergens last van.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2950133
Flow barft in de tuin. Na het eten spuiten we de tegels schoon met de tuinslang en een beetje schoonmaakmiddel. Een matje werkte hier ook niet dus bij slecht weer word er in de schuur gegeten, waar we ook makkelijk kunnen schoonmaken.
Door smulpaap
#2950258
Hier eten ze ook altijd buiten in de tuin . Ze hebben alle drie een vast plekje . Ze mogen niet de hele tuin door met de happen . Na het eten direct de tuinslang en de bezem en z.n extra met wat schoonmaakmiddel . Restjes vind ik nooit  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door nova
#2950310
Hier  gebruikt men het buffet in de garage,  :biggrin2:
Bindi en Diva hebben een benche waar ze in zitten, Senta staat gewoon in de garage,
Als teveel geknoeid wordt, dan ff een dweil erover met wat  sop. De  benchebodems krijgen ook met enige regelmaat de dweil over zich heen
En pupperd zit in het buitenrennetje.  ;) Daar met ik nog een benche voor zien te scoren, kan die naast de andere twee staan  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door kiara
#2950419
gewoon heel simpel na het dweilen in mijn geval elke dag (binnen dan uiteraard) zit ook bleek in dat kan met plavuizen,emmer met overgebleven sop er overheen klaar niks aan de hand :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door