Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - Judith -
Suuuuuuuuperleuke lagere school-reünie gehad vandaag! Grappig om al die ouwe koeien uit de sloot te halen met oud-klasgenoten. Iedereen weet zich weer andere dingen te herinneren  :). En het allerleukste was dat mijn juf van de eerste en tweede klas er was (degene die in mijn rapport scheef voor gymnastiek: 'Is beslist geen waaghals' (klopt)  :biggrin2:). Bizar dat je kunt zeggen dat je 39 jaar geleden bij haar in de klas zat  :o 8). Het voelt nog helemaal niet zo lang geleden.
Door TMG1961
Het moet toch niet gekker worden. Bij mijn zuster hebben ze in de nacht van vrijdag op zaterdag vissen uit de vijver gestolen. Blijkbaar ook nog op een paar andere plaatsen in de wijk.
Fijn dat het zo leuk was Judith. :-*
Hoe gaat het nu met je moeder?

Hier een lekkere rit gehad in de nieuwe Chevy, hij rijdt lekker en zit ook erg lekker.
Gezellige avond ook gehad en ze vonden de auto erg mooi. :)
Leuk hoe dat gaat, gelijk schoenen aan en naar buiten om te kijken.

Charlie lag in mijn oude auto altijd op de achterbank dus die zat even verbaasd te kijken dat hij nu helemaal achterin moest.  :biggrin2:
Maar al snel lag hij daar heerlijk te slapen.
Door K&D
Weekendje naar Dieren geweest. Prachtige tocht gemaakt van een kilometer of 30 over de Veluwe, de Posbank bekeken vanaf het observatiepunt. Prachtig gebied! Geslapen in een B&B als een roosje.  En nu lekker weer thuis achter de thee. :)
De beesten van de buren gaan voeren. Hun caaf zit sinds vorige week alleen omdat haar vriendinnetje is gaan hemelen. Ik kon het niet aanzien en heb haar maar mee naar huis genomen. Ze zit nu in de flat bij mijn caafjes.  Zo te zien kunnen ze goed met elkaar overweg hoewel ze de aandacht van de heer des huizes niet zo kan waarderen.
Door lauraV
gisteren naar de HAP geweest ...
ik wist dat ik 7 kleuren stront kon schijten .... maar nu ook een variatie met plassen  :o
deed auw ..dus maar even naar de HAP geweest  ...
had de blaasontsteking dus erg onderschat ...
Door koekje
Beterschap met de regenboogpies!

Ik wilde gaan strijken. Uiteindelijk ben ik maatje 50 uit Vera's kast gaan ruimen en heb een bak gevuld voor bij moeders op zolder te zetten. En nu ben ik weer moe.
Door Lizzy
- Judith - schreef: Suuuuuuuuperleuke lagere school-reünie gehad vandaag! Grappig om al die ouwe koeien uit de sloot te halen met oud-klasgenoten. Iedereen weet zich weer andere dingen te herinneren  :). En het allerleukste was dat mijn juf van de eerste en tweede klas er was (degene die in mijn rapport scheef voor gymnastiek: 'Is beslist geen waaghals' (klopt)  :biggrin2:). Bizar dat je kunt zeggen dat je 39 jaar geleden bij haar in de klas zat  :o 8). Het voelt nog helemaal niet zo lang geleden.
Oh wat leuk dat je het leuk vond. Herkende je serieus nog mensen van de lagere school?
Door Angelique
Maxi's 3-tal schreef: Fijn dat het zo leuk was Judith. :-*

Hier een lekkere rit gehad in de nieuwe Chevy, hij rijdt lekker en zit ook erg lekker.

Charlie lag in mijn oude auto altijd op de achterbank dus die zat even verbaasd te kijken dat hij nu helemaal achterin moest.  :biggrin2:
Oh kijk, dat zijn goede berichten Afbeelding

(helaas geen smilie beschikbaar met een automaat)
Door Lizzy
Maxi's 3-tal schreef: Fijn dat het zo leuk was Judith. :-*

Dat vraagt om een foto :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door