Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Debbyvanb
#2948858
Hallo allemaal,

Ik ben Debby met mijn gezin hebben we 3 katten. Casper 2 jaar oude EK en buiten kat. Sam 1 jaar oude halve Ragdoll en binnenkant en met gevoelige buik en een kitten Finn van 14 weken een Main Coon en ook altijd binnen.
We stonden al een tijdje op een graanvrije brok. Verschillende geprobeerd, maar Sam zijn buik vond het nog steeds niet leuk. Een maand geleden kost ik Cats Lovers en daarvan werd Sam niet blij. Hij had buikpijn, regelmatig diarree en was futloos. Sinds 4 dagen zijn we met KVV begonnen. Casper de buitenkat vind alles heerlijk, maar is ook wel gewend een konijn,vogel,muis te eten. Sam en Finn hebben eend en zalm geweigerd te eten, maar rund en haas vonden ze heerlijk. Sam was na 2 dagen al weer helemaal happy. Duidelijk geen buikpijn meer en weer erg actief. Dus tot nu toe erg tevreden. Ik hoop dat ik hier nog veel kan leren en tips etc vinden zal. Uiteindelijk wil ik wel echt gaan barfen, maar rustig aan opbouwen met KVV
Door Ike
#2949000
Welkom op Barfplaats en wat fijn dat het al zoveel beter gaat met Sam z'n buik!  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door