Mini's 3-tal schreef: Ah, een SD als ik het me goed herinner. Je weet dat die 14W standby-verbruik hebben en 17W astie aan staat?Neuh...
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mini's 3-tal schreef: Ah, een SD als ik het me goed herinner. Je weet dat die 14W standby-verbruik hebben en 17W astie aan staat?Neuh...
Ronald schreef: Neuh...Ik verbaasde me dat het kreng zo warm bleef als ie in standby stond, metertje ertussen, 14W. Dus sindsdien stekker uit het stopcontact. Dan maar heel even wachten voor ik beeld had
Maxi's 3-tal schreef: Vandaag afscheid genomen van mijn fijne chevy aveo. en onze nieuwe (voor ons nieuw) in ontvangst genomen. Een grotere chevy, heel belangrijk, een automaat. Kan ik weer fijn auto rijden!Gefeliciteerd met schoonmama, ze gaat de toet vast heel mooi vinden. Leuk ritje om er even lekker in te komen. Veel plezier met de grote chevy, gaat vast helemaal goed komen.
Nu vriendluef ophalen om dan de verjaardag van zijn moeder te vieren.
Zij weten nog niets van de auto, ben benieuwd.
Angelique schreef: Gefeliciteerd met schoonmama, ze gaat de toet vast heel mooi vinden. Leuk ritje om er even lekker in te komen. Veel plezier met de grote chevy, gaat vast helemaal goed komen.
Neem wel voor de zekerheid voor de eerste ritten een gebitsbeschermer mee![]()
Mini's 3-tal schreef: Ik verbaasde me dat het kreng zo warm bleef als ie in standby stond, metertje ertussen, 14W. Dus sindsdien stekker uit het stopcontact. Dan maar heel even wachten voor ik beeld hadDa's inderdaad iets om rekening mee te houden. Ik ga eens kijken wat ik nog aan schakelspul heb.![]()
Mini's 3-tal schreef: Telfort heeft ook glasvezel, maar durf niets te zeggen over de beeldkwaliteit. Het is niet voor niets het budgetmerk van KPN. Zijn er op Marktplaats of Speurders geen goedkope tweedehands kastjes te koop?Posterholt is 23 km verderop..beetje te ver voor fietsje. Maar ik wacht tot sept, tot die tijd haal ik wel als ie hangt de stroom er even af, daarna doet ie het weer.
Is Posterholt voor jou te doen qua afstand? http://m.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/tv-decoders-en-schotelantennes/m823363833-hd-ontvaner-ziggo-kabel.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Angelique schreef: Gefeliciteerd met schoonmama, ze gaat de toet vast heel mooi vinden. Leuk ritje om er even lekker in te komen. Veel plezier met de grote chevy, gaat vast helemaal goed komen.
Neem wel voor de zekerheid voor de eerste ritten een gebitsbeschermer mee![]()
Kim_S schreef:Dat wil mijn knie niet.
Linkervoet onder de stoel houden wil ook wel helpen![]()