Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pluto
#2948601
Het is weer eens rustig op het werk dus ik heb tijd over!

Ik ben benieuwd waar jullie dankbaar voor zijn, gewoon omdat het kan!

Aftrap:

Ik ben dankbaar omdat ik Joke heb leren kennen en dat zij het aandurfde om ruim 7 jaar geleden met mij het diepe in te springen zonder vleugeltjes! Ook dankbaar dat we ondanks alle tegenslagen ondertussen een mooi thuis hebben weten te maken, dat we fantastische dieren om ons heen hebben en in de loop der jaren, ook via BP, een aantal dierbare contacten hebben kunnen leggen!
De gezondheid blijft hier een hekel punt, maar ik ben wel dankbaar dat we nu weer met gereserveerd positivisme een nieuw traject bij nieuwe artsen zijn gestart en daar hopen we het beste van!



Kom maar op!
:)
Door monster
#2948625
Ik ben dankbaar dat ik nu een nieuwe knie heb en over 2 weken de tweede nieuwe knie krijg. Ik hoop dat alles goed verloopt en ik weet nu hoe zwaar het gaat worden, maar daarna wacht hopelijk een leven zonder pijnstillers, waarin ik de honden weer goed uit kan laten. Mijn gezin is een mooie steun hierbij. En heerlijk weer om bij te revalideren is ook mooi meegenomen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2948628
Wij zijn dankbaar dat artsen het ook fout kunnen hebben en dat we nu wel toekomst hebben samen ipv geen. Onze hondjes die ondanks het gekkenhuis nog steeds trouw aan ons blijven. En voor mijn familie en een paar goede vrienden.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#2948633
Ik ben dankbaar dat ik een fantastische relatie heb, die 7 jaar emotionele en financiële ellende heeft doorstaan zonder dat we uit elkaar gegroeid zijn. We zijn nog steeds zo close als in het begin.
Dankbaar dat we 2 geweldige dochters hebben die gezond zijn en het zo goed doen.
Dat mijn ouders en mijn schoonmoeder ons zo goed geholpen hebben toen wij het niet meer zagen zitten, terwijl ze het zelf ook niet makkelijk hebben. 
En dat we, mede door BP, een aantal ontzettend lieve mensen kennen, die er voor zorgen dat we ook weer leuke dingen in het vooruitzicht hebben.
Door hannabelgje
#2948635
Ik ben dankbaar voor mijn fijne eigen huisje met mijn lieve beestjes erin, voor mijn lieve familie en vrienden, voor het feit dat ik op het moment weer werk heb en het financieel nu ietsje makkelijker heb. En voor het feit dat ik over een paar weken een neefje krijg om van te genieten.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#2948660
Dankbaar dat mijn lieve zeeman in mijn leven is gekomen, dat Flow bij ons is gekomen en dat we zoveel lieve mensen om ons heen hebben die ons door dik en dun steunen, ook als het leven even wat minder mooi is.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#2948667
Op dit moment ben ik dankbaar voor een heerlijke ochtend, vrijwel alleen met Jacy aan het water.. Heerlijk gespeeld en geoefend met niets anders dan het geluid vogeltjes en klapperende vleugels....

Verder ben ik dankbaar voor een lief vriendje dat mij altijd steunt en een geweldige begeleider op school die mij de zin en motivatie om door te gaan met mijn opleiding heeft teruggegeven  :)
Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#2948677
Dankbaar dat ondanks alle stormen onze relatie alleen maar sterker is geworden, voor mijn baan die op het juiste moment op mijn pad kwam.
Dat mijn meisje een bullen vriendinnetje heeft en ze op dit moment de grootste lol hebben in de tuin.
Door smulpaap
#2948711
Dankbaar dat :

Mijn schoonmoeder na het overlijden van Pa en mijn zwager zo snel een aanleunwoning kreeg . Ze zag er als een berg tegenop , 53 jaar in het huis gewoont . Maar ze is er nu ooh zo blij mee .
Ze kan daar vandaan veel zelfstandiger met haar rollator wandelen of even naar de winkels gaan . Ze heeft inmiddels een aantal leuke vriendinnen waar ze veel mee optrekt
En dat bied afleiding . We vinden haar dan ook heel stoer , ze pakt zo goed en zo kwaad als dat gaat toch het draadje weer op .

Dat onze beide zoons gelukkig zijn . En hun bestemming gevonden hebben . Onze oudste heeft twee keer een ellendige relatie gehad . Maar het gaat nu heel goed , meneer heeft weer een studie naast zijn baan ...... heeft bij de beroepsbrandweer zijn draai ook weer gevonden na een aantal hevige traumatische ervaringen .
Ze zijn druk met hun beestenboel , twee katjes en twee caafjes . Hun droom is ooit nog eens een hond . Maar nu nog niet vanwege tijdgebrek

Dat de jongste prins de liefde van zijn leven heeft gevonden , en dat meneer toch ook aardige Surinaamse trekjes begint te krijgen  :biggrin2:
Alles op zijn tijd ...... Het zat er bij hem altijd al een beetje in . Dus een Surinaamse vriendin past er heulemaal bij  :biggrin2: Wij zijn ook dol op haar  :-* :-* :-*
Jut en Juul wonen en werken in Belgie . Dat was in het begin wel even wennen . Maar ach , het is niet het einde van de wereld . En zij zijn er gelukkig .

Dat onze oude taart Noa er nog steeds is  :-* :-* :-* In Augustus woont oma hier 6,5 jaar . Net zolang als ze bij haar vorige baas is geweest . We hadden het echt nooit gedacht
Toen ze in 2008 kwam dachten we ..... 2,5 a 3 jaar ...... Nee dus  :biggrin2: :-*

Dat ik hier ook mag lezen dat het met sommige BP leden ook weer goed gaat  :-* :-* :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door