Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2947455
Tuurlijk  8) tis niet meer als een simpele bed-bank hoor, maar meer is ook niet nodig, zo hebben de honden tenminste ook plek! Binnenkant heeft nog wel wat werk hoor....sowieso is de vloerbedekking natuurlijk niet echt handig  :D

Afbeelding

Afbeelding

De 'kofferbak' is 2 x 2 denk ik  ;D dus ik moet alsnog maar eens gaan nadenken hoe we de honden het veiligste kunnen gaan vervoeren erin, want zo'n grote ruimte is ook weer niet echt veilig.
#2947465
DJ en Doerak schreef: Oh mooi veel ruimte! Maar die stoffen bekleding... naast niet praktisch ook  :-X  ;D. Geen keukentje o.i.d? Geen idee of dat ook kan in deze busjes hoor. En welke trip hebben jullie al gepland?
Tja leer lijkt me ook weer niet lekker slapen, dus er komt een mooi plaid over denk ik :)
Geen keukentje, kan wel, maar wilden we ook liever niet ivm de ruimte. We hebben al zo'n gas kook toestelletje, en in combi met een bbq kunnen we best lekker eten denk ik.
We zijn ook niet van plan om er echt lang in weg te gaan, we gaan nu ook eigenlijk nooit langer dan 5 dagen op vakantie. Maar in het weekend met lekker weer gewoon dat ding pakken en weg zijn, lijkt me gewoon heerlijk!
#2947473
Wat ontzettend leuk voor jullie!!
Ik wens jullie veel leuke vakanties en weekendjes weg toe :-*

(Als het aan mijn vriend ligt, staat er hier ook zeer snel een campertje voor de deur....  :biggrin2: Ik ben alleen nog niet helemaal "over de streep", niet zolang we katten hebben iig. )
#2947474
Veel plezier gewenst!  :)  Gaat vast wel lukken.  8)

V.w.b. het binnenkeukentje: wij hebben een sleurhut, maar koken ook nooit binnen. Da's echt niet lekker.  :P
In de voortent/onder de luifel/gewoon buiten (bij mooi weer) een campingaz en de bbq. Kant en klaar stokbroodje bij. Of zonder campingaz, alleen bbq, salade en stokbrood. Of, of........ 
Bbq met deksel kan je ook pizza's op garen, en nog veel meer.  :)

Hoe dan ook, het koken is niet belangrijk.  ;)  Nogmaals veel plezier gewenst met de camper.  :)
#2947477
Ben er helemaal hyper van!
Weet nog zo goed dat toen ik klein was een van mijn vriendinnen een barbie-camper had. Nou dat vond ik toen al zoooooooooooooooo gaaf.  ;D
Heb me ook al suf gegoogle'd op camping goodie's, opvouwbare lepels, opdraaibare lampen en dat soort zooi  :biggrin2:

Oh en ik vind het wel een mooie uitbreiding op mijn picknick rugzak  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door