Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pluto
#2945715
Borke schreef: Regel dan ook eens aantrekkelijke hondenbedden  :biggrin2:
Uhm 2 hondjes, 5 manden, een deken, 3 bedden en 2 stoelen, dan hoeven ze toch niet perse op mijn nieuwe bank.....  :biggrin2:
Door smulpaap
#2945726
Borke schreef: Regel dan ook eens aantrekkelijke hondenbedden  :biggrin2:


Russels zijn aparte wezens hoor  :biggrin2: Ik heb er hier eentje gehad die bij oma zelfs een eigen mandje had , ze ging altijd mee naar oma . Maar nee , wat deed mevr
Ze kroop in de ovale lectuurmand die op de grond stond . Oma was nog zo gek om daar een dekentje in te leggen .... deugde ook niet . Neuh er werden wat kranten en tijdschriften bewerkt met de pootjes . En als mevr het oke vond dan ging ze liggen
Toen hadden we er eentje die het helemaal geweldig vond om in zo,n pluche kattenmandje wat je aan de centrale verwarming kan hangen te gaan liggen . En daar moest liefst nog een handdoek overheen worden gehangen . En de krabpaal van de katten was ook erg geliefd . En Milo vond het in de schuur altijd heerlijk , zeker als de zon scheen . manlief had daar een oude emmer met poetsdoeken . lag ook lekker  :biggrin2: Ik dacht hem ook eens kwijt te zijn . Was ie in een fietstas gekropen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door