Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2945058
Ik sprak laatst een jongen met een mix amerikaans stafford/amerikaanse bulldog teef van ongeveer een maand of 8 a 9. Deze krijgt geperste brok, volgens mij iets van cavom of zo.
Ze eet de hele dag door kleine beetje, lijkt niet teveel tegelijk te verdragen, is ook de schrander.
Ze krijgt af en toe vers voer, niet vaker als 1x per week.
En waarom, nou komt ie:

Zowel een dierenwinkel als dierenarts hebben tegen de jongeman gezegd als "dit soort" honden teveel "bloed" krijgen dat ze dan vals worden of meer bloed willen proeven zeg maar. Daar kwam het op neer.

Ik zeg, volgens mij is dat onzin, maar goed wie ben ik; ook alleen maar iemand met een "vuilnisbakkie" en drie turkse angora's.

Graag jullie reacties; hij twijfelde na mijn reactie, maar als de dierenarts én de dierenwinkel het zeggen  >:(
#2945153
Nou ik geef ze groot gelijk hoor! Ik leef mijn leven in grote onzekerheid sinds ik hier rauw voer. Elke nacht slaap ik onrustig, voel de hete adem van 2 katten en een hond in mijn nek, hun kans afwachtend om mij levend te verslinden.
Helaas is het hier te laat...ze hebben allemaal al bloed geproeft, terug naar brok heeft geen zin meer. Ik zal de rest van hun leven moeten wennen aan korte powernaps om mijn leven te waarborgen  :'(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door