Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#2942099
We zijn een paar daagjes weg naar zuid limburg. Lekker rond toeren met de brommers in de limburgse heuvels, bijkletsen met oudste zoon ( die hier woont) en lekker samen uit eten. Terrasje pikken in Valkenburg en uitslapen in het hotel.
De hondjes zijn in het pension,en mis ik ze?......Nauwelijks,ik weet dat ze het goed hebben en morgen haal ik ze weer op!  ;)
Door cj
#2942186
Je hebt groot gelijk. Lekker genieten! (zeg ik bibberend, want ga nu voor het eerst 2 weken weg zonder C en J....)
Saskia
Gebruikersavatar
Door Riek
#2942265
inge58 schreef: We zijn een paar daagjes weg naar zuid limburg. Lekker rond toeren met de brommers in de limburgse heuvels, bijkletsen met oudste zoon ( die hier woont) en lekker samen uit eten. Terrasje pikken in Valkenburg en uitslapen in het hotel.
De hondjes zijn in het pension,en mis ik ze?......Nauwelijks,ik weet dat ze het goed hebben en morgen haal ik ze weer op!  ;)
Dat heb ik nou altijd met mijn kinderen.  :biggrin2:
En ik ben best een leuke moeder.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2942389
Ik kan me bij dat gevoel weinig voorstellen, maar ja een hond als Oscar laat je ook niet zo snel bij een ander achter.

Met mijn katten en vogels heb ik hetzelfde hoor. We zorgen het hele jaar voor ze, doen ons uiterste best en zo heel af en toe, kan ik best eventjes zonder ze! Maar dan wel eventjes, want ik denk zo dat als je ze morgen op gaat halen, dat je heel blij gaat zijn om ze weer te zien  :biggrin2:
Door inge58
#2942446
Ruisje schreef: Nou... je mist ze toch wel een beetje, anders zat je niet hier op BP ;)
Welkom in Limburg en geniet ervan! :)
  ::) :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door