Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2942398
Vandaag was een topdag!

Eerst naar de dierenarts. In de planning stond: een prik geven van 2 ml redelijk koude vloeistof. We kregen er gratis een meneer met een trapje die aan het plafond ging werken bij! Toch ging het heel erg goed, ik mocht de prik geven en dat lukte ook allemaal prima. Dus hebben de dierenarts en ik de hand geschut en heb ik besloten dat we klaar zijn met oefenen! In september gaan we voor de rabies en als die gezet is, is het voor mij helemaal klaar en echt en goed. Dan is het voor mijn gevoel helemaal afgerond, maar voor nu is het oefenen goed zo. En jeeeezzzz, daar ben ik super trots op! We oefenen lekker nog door met andere dingetjes, zoals zijn oren, tanden en vertrouwen als andere mensen iets willen. Maar dat heeft geen haast. De belangrijkste stap is genomen!

Met een euforisch gevoel zijn Oscar en ik weer in de auto gestapt en naar Daantje gereden. Daar mocht Oscar weer van alle vrijheid genieten. En dat deed ie! Hij wist precies waar we waren. Baas, tot straks, hier mag ik lekker doen wat ik wil! Eerst ging hij alles afsnuffelen, daarna ging hij markeren en vervolgens ging het gas open. Jeetje, wat heeft ie gerend! Vol gas, als hij langs kwam voelde je de grond trillen. Tijdens de thee moest ie maar even in de schaduw uithijgen, maar daarna ging ie gewoon weer! Het leukste vond ie nog wel tussen Hilje en mij heen en weer rennen, dan kreeg hij van ieder van ons koekjes en knuffels en mocht ie tussendoor sjezen. Hij vindt Hilje heel erg leuk, ook al was het nu pas de tweede keer dat hij haar zag. Maar ik ben het natuurlijk ook helemaal met Oscar eens! Dank je wel!!!!!!!!!!!! Voor deze fantastische dag weer! En voor alle lekkernijen die Oscar van de week op zal smullen!

Eerst een filmpje van Speedy gonzales:



Drinken uit de vijver

Afbeelding

In zijn eentje op scharrel tocht

Afbeelding

Afbeelding

Hij begint met even warmlopen

Afbeelding

En dan begint het betere werk:

Afbeelding

Als dit geen blije kop is, dan eet ik mijn schoen op!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verplicht pauzeren in de schaduw

Afbeelding

En even poseren op het veld

Afbeelding

En ook nog een van ons samen

Afbeelding
#2942417
Ooooooow, gaaf!!!

Ik ben ook wel erg nieuwsgierig hoe jij oefent met fysieke dingen als oren, ogen en tanden.
Nelson heb ik eens zalf ik zijn ogen moeten doen en dat was Drama met een hoofdletter. Ik zou zo graag gaan trainen, zodat we in de toekomst dit soort dingen fijner kunnen doen.

Ik heb er nu geen drama van gemaakt hoor, geen gevecht. Maar ik vrees dat dit er vanzelf van komt als ik het niet voortijdig aanpak. En vooral oren vind ik belangrijk, aangezien een labrador natuurlijk best eens last zal krijgen van vieze oren.
#2942421
Hahaha ,geweldige foto's en filmpje !! :D

Het was helemaal top !Super gezellig en zoooooo gaaf om Oscar en jou zo blij te zien. :daisy:

Je mag met recht trots zijn op al je inspanningen en geduld Karin ,dit is zo'n geweldig resultaat

Een blije ontspannen Oscar die  super goed in zijn vel  zit! :-*
#2942447
Maxi's 3-tal schreef: Klinkt als een superdag!
Gefeliciteerd met de geslaagde training. :-*

En bij Daantje, ja, elke hond is gek op haar en op het rennen daar!
Heerlijke foto's.
Zelfs kinderen vinden Hilje en haar landgoed fantastisch!  :D

Oja, ik vergeet het helemaal, ook supersuper goed van het prikken natuurlijk! Knappe Oscar, en knappe jij dat je hem zo hebt kunnen trainen!  :-*
#2942480
:groupwave2: wat super gaaf om te zien zoals hij en daarom ook jij zo geniet.
Al je moeite je inspanningen en dan zien hoe je hond lekker frank en vrij ziet rennen, ziet genieten.
Hij had niet bij een betere baas geplaatst kunnen zijn.
Ik hoop dat jullie nog vaker zo kunnen en mogen genieten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door