Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
Oh ja, natürlich! Wie konnte ich das vergessen! Wir werden von Frau Anne gerettet! :de: :de: :de:
Door Anne in Zweden
Lizzy schreef: Oh ja, natürlich! Wie konnte ich das vergessen! Wir werden von Frau Anne gerettet! :de: :de: :de:
:vanpersie: :vanpersie: :vanpersie:
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: Herr Antje hat besseres zu tun, angeblich. ::)
Excusi, ik las Frau Antje  ::)

Herr Antje guckt ja Fernsehen natürlich  :biggrin2: :de:
Laatst gewijzigd door Kim_S op ma 16 jun 2014, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door millyckk
Anne in Duitsland schreef: Mijn Portugese ex-buurvrouw ist nicht amusiert... :-X *zoekt chagrijnige-Ronaldo-smiley* :biggrin2:
:rant:
Misschien kan deze een beetje worden omgebouwd?
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: Weinen?  :P
Nöh. Läuft im Baumarkt rum, geht nachher in die Kneipe.

Aber gut das du es sagst! *trekt fles Wein open* :biggrin2:
Door Mandarijn
Anne in Duitsland schreef: Mijn Portugese ex-buurvrouw ist nicht amusiert... :-X *zoekt chagrijnige-Ronaldo-smiley* :biggrin2:
Afbeelding
Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: Nöh. Läuft im Baumarkt rum, geht nachher in die Kneipe.

Aber gut das du es sagst! *trekt fles Wein open* :biggrin2:
Ich hab's schon geändert  :biggrin2:
Nah, dann genieß dein Rotkäppchen Frau Antje!
Door Anne in Zweden
*milyck* schreef: :rant:
Misschien kan deze een beetje worden omgebouwd?
De kleur is wel goed! ;D Ontbreekt alleen nog de gestileerde kuif en het dit-is-het-bewijs-dat-ik-een-echte-vent-ben-topmodel aan zijn zijde! :D
Door MarijeEnBoomer
eelke schreef: Wat heeft Pepe gedaan?
Per ongeluk Muller op z'n voorhoofd geraakt met zijn hoofdje nadat hij hem per ongeluk had laten struikelen  ::)
Door Mandarijn
eelke schreef: Wat heeft Pepe gedaan?
Pepe werd van het veld gestuurd na een kopstoot. Aanleiding was een duel met Thomas Müller. De Duitser ging tegen de grond na een slaande beweging van Pepe. Vervolgens kwam de verdediger verhaal halen bij de aanvaller en gaf Müller een kopstootje. Scheidsrechter Milorad Maži? trok resoluut de rode kaart.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door