Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#2941144
Wij gingen bij vrienden eten en aten er een doos wereldgerechten. Geen idee welke, maar het was wel te knagen. Wel zout en snel daarna weer honger, maar vies was het niet.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2941156
koekje schreef: Wij gingen bij vrienden eten en aten er een doos wereldgerechten. Geen idee welke, maar het was wel te knagen. Wel zout en snel daarna weer honger, maar vies was het niet.
Karton is in de regel best licht verteerbaar  :biggrin2:

Geen inspiratie, dus pannekoeken  :)
#2941249
Voor vanavond weet ik het nog niet maar gisteren hebben we salade met knoflook-yoghurt dressing gegeten:

- Gemengde babyleaf sla
- halve komkommer in blokjes
- zongedroogde tomaatjes
- cherrytomaatjes
- gebakken paddestoelen in sojasaus
- geroosterde pijnboompitten
- gemengde kiemen

Dressing:
1 el veganaise
3 el sojayoghurt naturel
scheutje maple sirup
scheut citroensap
1-2 tenen geraspte knoflook
Laatst gewijzigd door Eef+Stippels op zo 15 jun 2014, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door - pien -
#2941296
koekje schreef: Wij gingen bij vrienden eten en aten er een doos wereldgerechten. Geen idee welke, maar het was wel te knagen. Wel zout en snel daarna weer honger, maar vies was het niet.
Onze doos was ook niet vies...niet lekker, dat ook niet. Ik heb m'n best gedaan om vies te vinden  :-\, erna hadden we dorst. Wat me het meest tegenviel was de laffe smaak  >:(
Nou ja, de dozen zijn op en komen het huis ook nooit meer in  :biggrin2:

Vandaag aardappelgratin, stoofperen en suddervlees. Lekker zomers menuutje  :P (=ik heb maar wat uit de vriezer getrokken  :D)
Door Mowgli
#2941634
Ik had gisteren kip in zoetzure saus met rijst gekookt. Deze keer had ik zelf de saus gemaakt, het was een soort van babi pangang saus. Die was eigenlijk wel erg goed gelukt. Volgende keer dus geen potje saus meer.

Zoals gewoonlijk had ik weer voor een weeshuis gekookt. Maar dat kwam vandaag goed uit. We besloten namelijk om 17u. Nog een stukje te gaan fietsen en waren pas om 21u. Weer terug (met 56 km. Op de teller) en hadden nog niets gegeten. Die grote pan kip zoet-zuur kwam erg goed van pas....
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2941664
Gisteravond de grote gele M. Ik heb voor de verandering een keer een burger genomen ipv de gebruikelijke plofkipnuggets. De groenteburger lijkt uit het assortiment verdorie, dus meneer K had alleen frietjes.

Vandaag moesten we maar eens voor iets gezonds gaan. Zal eens een receptje gaan zoeken, ik heb wel tijd en zin in wat kokkerellen.
Door Martine-Tom
#2945662
Zooo lekker gegeten  :D
vriezer open, assortie groenten in wok, indische gehaktballetjes erbij, surinaamse kruiden erbij, rijst...jummie!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door