Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2939016
Afgelopen zondag is Anne Vaya komen ophalen. Vaya is verhuist naar Anne en meneer Anne. Dit omdat wij Vaya niet (meer) konden bieden wat ze nodig had.

Met heel veel pijn in ons hart en veel praten hebben we besloten om voor Vaays geluk te kiezen, en afgeopen zondag was het zo ver. Helaas waren wij niet thuis ivm een verrassingsweekend weg na de bruiloft.
Mijn schoonmoeder  heeft Anne bij ons thuis gelaten.
Gelukkig zie ik Vaya en Anne over een weekje nog een keer.

Lieve Anne zorg goed voor mijn kleine meisje. En Lieve lieve Vaay, ik hoop dat je een geweldig leuk leven bij Anne zal hebben :)
Ik zal je missen klein zwartjoepie.
#2939085
Sterkte met het grmis. Heel nobel van jullie om haar te herplaatsen zodat ze een beter leven krijgt. Bij Frau Antje zal dat zeker geen probleem zijn! Ik hoop wel dat je een Duits en en Zweeds woordenboek voor haar hebt ingepakt ;) Heel veel sterkte met het gemis!
#2941731
De voornaamste reden is, dat Vaay een buitenkant is. Maar ze kon hier niet veilig naar buiten. Binnen houden geprobeerd maar was geen leven voor haar. Ze miste ook een katten vriendje nadat Nox overleden was. Maar wij wilden geen extra kat meer.
Dit even in een notendop hoor.
#2941735
Jaaa, hier ist die Frau Antje dann endlich! :biggrin2:

Vaaytje begint op temperatuur te komen! De lange reis in de bench vond ze vreselijk en dat heeft ze laten weten ook ("mwrrrraaaaauuuw" x 2.324), maar gelukkig viel ze na twee uur rijden af en toe in slaap, zodat mijn trommelvliezen weer even konden ontspannen. :biggrin2: Eenmaal thuis heb ik haar op onze slaapkamer neergezet met kattenbak, voer en water. De honden waren er niet, die waren samen met Herr Antje op een bruiloft en zouden de hele nacht wegblijven, en dus was het op dat front rustig. Zodoende kon ze ook alvast de rest van het huis verkennen. Na een snuffeltocht van een uur is ze bij me op de bank komen liggen, en samen zijn we toen in slaap gedenderd, moe van vijf uur aan een stuk in de auto.
Gistermiddag heeft ze het bed gedeeld met meneer Anne (die had het errug gezellig gehad op de bruiloft en moest wat slaap inhalen :biggrin2:), en verder wilde ze gisteren de slaap- en logeerkamers nog niet verlaten, maar vanochtend kwam ze me luid spinnend wakker maken. :smitten: Weer de hele benedenverdieping afgesjouwd, op de kattenbak geweest (ze eet en drinkt goed), toen toch maar naar boven gevlucht toen ik de stofzuiger pakte. Ondertussen heeft ze ook op een afstandje met de honden kennisgemaakt; ze zat luid te mauwen voor de deur (meneer heeft de deurkrukken gisteravond omgebouwd, dus zelfstandig deuren openen is er niet meer bij voor het bijdehandje :P) en liep zonder blikken of blozen de gang in. Max en Scotch bleven braaf in hun mand liggen, Laika moest natuurlijk wél per se komen kijken wie de inbreker was. Maar op een beetje grommen en borstelen na deed die verder ook niets, en Vaya zat veilig op een kastje. Dat komt wel goed allemaal!

Van Sokjes heeft ze alleen nog maar de achterkant gezien, en toen ze hem zag, maakte ze meteen rechtsomkeert. :biggrin2: Sokjes loopt ergens buiten rond, die is nog het trauma aan het verwerken van de kennismaking met een speeltje van Vaya, zo'n muis aan een elastiekje en die "piep" doet als je hem beweegt. ::) Een echte held op sokjesken! ;D

Maar alles bij elkaar gaat het goed! En ik beloof wederom plechtig dat ik goed voor 't wijffie zal zorgen, want het is een schatje!  :smitten: Purrrrpurrrpurrr voor jou, Nadia! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door