Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2936716
mijn vader heeft meegedaan met een bevolkingsonderzoek naar het vroegtijdig opsporen van darmkanker. Hij had al een poosje bloed bij zijn ontlasting zitten, kwam volgens die oetlul van een huisarts door een scheurtje in de endeldarm. Nu zat er dus ook bloed bij zijn ontlasting en vandaag kreeg hij een scopie. Nu blijkt hij toch mooi darmkanker te hebben. Het zit vast aan de wand van de darm, ze konden het niet wegnemen via de scopie. Het is een plek ter grootte van een stuiver. Hij moet dus geopereerd worden en krijgt in elk geval chemo is al gezegd. De 11e moet hij terug voor behandelplanbespreking. Ben benieuwd wat ze gaan doen en ik hoop van ganzerharte dat de tumor niet door de darmwand gegroeid is en dat er geen uitzaaiingen zijn........... Deze klap kon er ook nog wel bij. Het is wel de genadeklap moet ik zeggen........... Hij komt zaterdag en blijft dan een poosje hier. Hij wil zelf ook niet graag alleen zitten, zo kunnen we nog kletsen met elkaar. Zitten we niet beiden alleen voor ons uit te staren :'( :'( :'( :'( :'(
Laatst gewijzigd door Dian op vr 20 jun 2014, 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door