Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#2933244
Joep en Joris aan het spelen in de tuin van ons vakantiehuisje. Maar Joep is veel onbenulliger dan Joris en op een gegeven moment zie je Joris pruilen.... "Hmmmm ik doe niet meer"....... :(  :(

Door zurca
#2933292
"Ja vrouwtje... hij heeft heel lullig gedaan.. zag je het?!"

:biggrin2: :biggrin2:
En voor Joris :-* (Je ziet 'm echt pruilen haha)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2933293
;D ;D ;D Dat kan Joris als de beste en hij doet het ook best vaak..... ::) Joep speelt als een bulldozer en schoffelt Joris aan de kanten of omver, zal ook best weleens pijnlijk zijn....

Zijn  :-* heeft ie gehad en inmiddels slapen ze ( ::) :P :biggrin2:) alweer kont aan kont.
Gebruikersavatar
Door Sher
#2935449
Joris, hier Tilly: Joris ik snap je helemaal. Kon je maar lekker met mij spelen. Ik zie zo dat ik meer jou type ben. Wij zouden gewoon lekker rennen en lol trappen en ik zou je nooit omver gooien.

Kan ik ook niet, met mijn vijf kilo. :P
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2935754
Sher schreef: Joris, hier Tilly: Joris ik snap je helemaal. Kon je maar lekker met mij spelen. Ik zie zo dat ik meer jou type ben. Wij zouden gewoon lekker rennen en lol trappen en ik zou je nooit omver gooien.

Kan ik ook niet, met mijn vijf kilo. :P
Tilly ik vind jou een ontzettend lekker ding, dus je hoeft me niet eens omver te gooien! Ik zou heel graag een keer met je willen spelen.  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door