Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Angelique schreef: Knoflook (en wat je er nog meer in wilt hebben...zout, peper, peterselie, bieslook) 50/50 mayo/yoghurt (of kwark)
Zoiets ja  :). Ik had ´m met zelfgemaakte mayo en Griekse yoghurt. En VEUL knof, peterselie, gehakselde kappertjes, zeezout, gemalen zwarte peper.
Door Martine-Tom
Lizzy schreef: Nee he ::)
Na toevoegen van stokbrood, knofboter, soepgroente en wat kruiden was het best te eten  :biggrin2:

Voor wie echt lef heeft. De action heeft kvv pasta, zwarte zakjes, mik je in een pan, kruidenzakje erbij en dan wachten tot het vocht ingekookt is...de pasta-pesto variant, wie dat weg kan eten is pas echt een daredevil  :biggrin2:
Door Lizzy
Martine-Tom schreef: Na toevoegen van stokbrood, knofboter, soepgroente en wat kruiden was het best te eten  :biggrin2:

Voor wie echt lef heeft. De action heeft kvv pasta, zwarte zakjes, mik je in een pan, kruidenzakje erbij en dan wachten tot het vocht ingekookt is...de pasta-pesto variant, wie dat weg kan eten is pas echt een daredevil  :biggrin2:
Ja, klinkt geweldig! Ala mijn blikkie van gisteren :biggrin2:

Die die handel van de Action: wil je me dood hebben ofzo?

De Mexicaanse bonensoep is erg lekker trouwens!
Door Martine-Tom
Lizzy schreef:
Die die handel van de Action: wil je me dood hebben ofzo?

Volgens Patricia van het voedingscentrum is er niks mis met een paar E-nummertjes  :biggrin2:
Het smaakte naar pasta met groen zout  :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door