Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door argento
#293424
Hallo,
Ben even rond gaan bellen om aan adressen te komen.
Het volgende:
pens 2,95 kilo
kippennekken 2,30 kilo
geperst vlees bij de poelier 1,00 kilo
Ik weet niet wat er allemaal in het geperste vlees zit, maar ik ga dinsdag even kijken.

Zijn deze prijzen normaal????
Ik vond het wel betaalbaar.
Ik heb ook een aantal groenten winkels gebelt, maar dat is wat moeilijker omdat hun alles s'avonds weg gooien.

Groetjes Heidie
Laatst gewijzigd door argento op za 02 apr 2005, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#293430
argento schreef: Hallo,
Ben even rond gaan bellen om aan adressen te komen.
Het volgende:
pens 2,95 kilo
kippennekken 2,30 kilo
geperst vlees bij de poelier 1,00 kilo
Ik weet niet wat er allemaal in het geperste vlees zit, maar ik ga dinsdag even kijken.

Zijn deze prijzen normaal????
Ik vond het wel betaalbaar.
Ik heb ook een aantal groenten winkels gebelt, maar dat is wat moeilijker omdat hun alles s'avonds weg gooien.

Groetjes Heidie
Hoi Heidie, als ik eerlijk ben? Ja, ik vind dit duur. Op z'n duurst betaal ik iets van 1,50 euro per kilo pens. En voor kippennekken betaal ik 1 euro de kilo. En dan woon ik in een duur gedeelte van het land. Geperst vlees zou ik zelf nooit geven. Dan weet je namelijk nog niet wat je hond eet.....

Qua groentes: spreek dan met een groenteboer af dat jij je tas open komt houden als hij de groente weg komt gooien ;D.
Door argento
#293448
Ik heb weer even verder gebelt en toen kwam ik bij een poelier die 0,50 cent vraagt voor een kilo kippennekken!!!
Helemaal geweldig natuurlijk. Het moet wel op betstelling, want het wordt bij hun altijd weggegooit.

Groetjes Heidie
Door Lizzy
#293579
argento schreef: Ik heb weer even verder gebelt en toen kwam ik bij een poelier die 0,50 cent vraagt voor een kilo kippennekken!!!
Helemaal geweldig natuurlijk. Het moet wel op betstelling, want het wordt bij hun altijd weggegooit.

Groetjes Heidie
Kijk! Dat zijn betere prijzen :D!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door