Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#2934247
Whisper paneert express omdat ze niet aan de lijn wil wandelen  :biggrin2: 2 stappen vooruit en rollen, dan opstaan, 2 stappen vooruit en rollen net zo lang als de lijn er afgaat. Dan neemt ze een sprintje en is ver vooruit, zonder te paneren uiteraard!  ;D :biggrin2: Ik wordt hier altijd dik in de maling genomen  ???
Gebruikersavatar
Door Else
#2934382
Super leuk :-))
Wat heerlijk die foto's.
Wel fijn dat ze een groooooot oppervlakte aan vacht hebben zodat je heul veul kunt paneren.
Des te meer kun je daarna omgekeerd paneren (kattebak vd auto, hele huis, kleren vd baasjes etc) :D
Door butterfly
#2934430
Geweldige foto s en filmpje...wat een lol......maar...............hoe krijg je dat godsnaam weer schoon ?????????? Valt dat er als ze droog zijn met borstelen allemaal af ???  ::)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#2934545
:biggrin2:
Ronald schreef: Beren zijn over het algemeen zelfreinigend. Tenminste... dat zeggen ze  :biggrin2:
Ja hoor met de tijd valt de rotzooi er vanzelf weer uit, oja dan is het weer tijd voor paneerles nr 2!
butterfly schreef: Geweldige foto s en filmpje...wat een lol......maar...............hoe krijg je dat godsnaam weer schoon ?????????? Valt dat er als ze droog zijn met borstelen allemaal af ???  ::)
Men pakt een waterblazer, wordt zelf netjes gezandstraalt, ziet na een uur dat je nog niet eens de helft eruitgekregen hebt, want dan zijn ze gaan verliggen ( beren liggen nooit lang opdezelfde plek, als ie warm is staan ze op lopen een half metertje en ploffen weer neer als die plek vrij is) . Dan na een dag bedenk je hmmm wel veel zand zal ik nu de bezem pakken of laat ik het nog ff liggen, dat kan ook, want het loopt niet vanzelf weg, morgen kan het ook nog  :P. Het vakantieplekje het wel zeil en 'saskiasfavorite' bezem, dus dat ging best makkelijk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door