Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#2934243
Weet iemand of dat mogelijk is, om mijn Spotify bestanden van de telefoon op een CD te branden voor in de auto? Mijn vorige radio had een kabeltje, kon ik mobiel op de autoradio aansluiten, maar nu heb ik daarvoor in de plaats CD i.v.m. navi.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#2934250
Hm naar mijn weten is spotify alleen streaming en geen downloaden?
Wanneer je de bestanden kan downloaden naar je computer dan zou je ze ook moeten kunnen branden.

Kabeltje bij oude radio was usb-kabel?
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2934273
dinky89 schreef: Hm naar mijn weten is spotify alleen streaming en geen downloaden?
Wanneer je de bestanden kan downloaden naar je computer dan zou je ze ook moeten kunnen branden.

Kabeltje bij oude radio was usb-kabel?
Ik gok een audiokabeltje met 2* 3,5mm jackjes eraan.
Door charmed
#2934310
Ja usb kabeltje. Now je kan het offline luisteren, dus er moet ergens iets van download zijn??
dinky89 schreef: Hm naar mijn weten is spotify alleen streaming en geen downloaden?
Wanneer je de bestanden kan downloaden naar je computer dan zou je ze ook moeten kunnen branden.

Kabeltje bij oude radio was usb-kabel?
Door charmed
#2934311
Heb nog geen usb gevonden in die radio/cd speler. Zal us gaan zoeken.
Mini's 3-tal schreef: Cd's zijn zoooooo 2001. Usb stickje in het dashboard en spelen maar,
Door charmed
#2935195
Er zit niets luxs op die speler in de auto. Zal het zoo met 2001 moeten doen, helaas. Snif. Jammer hoor. Ach je kan niet alles hebben toch? :) Heb ook geen zin om een nieuwe radio cq. usb speler te kopen.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2935231
charmed schreef: Er zit niets luxs op die speler in de auto. Zal het zoo met 2001 moeten doen, helaas. Snif. Jammer hoor. Ach je kan niet alles hebben toch? :) Heb ook geen zin om een nieuwe radio cq. usb speler te kopen.
Ook niet in het dashboardkastje of onder een evt middenarmsteun?
Door charmed
#2935234
Nee, zit geen middenarmsteun in. In het dashboardkastje ook niet. Hebben we een mooie auto uit 2005 moeten we nog zooo 2001 muziek luisteren  ???
Mini's 3-tal schreef: Ook niet in het dashboardkastje of onder een evt middenarmsteun?
Door charmed
#2937212
Zooo 2001 is natuurlijk uit, ik ben eruit, de navigatie moet je toch illegaal verkrijgen en ik heb zelf een navigatiesysteem tomtommie. Dus ik ga mijn oude vertrouwde zo 2005 radio in laten bouwen in de nieuwe tuut :) Probleem opgelost. Kan ik zonder problemen spotify luisteren als er niets op de radio is in de auto.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#2937216
charmed schreef: Zooo 2001 is natuurlijk uit, ik ben eruit, de navigatie moet je toch illegaal verkrijgen en ik heb zelf een navigatiesysteem tomtommie. Dus ik ga mijn oude vertrouwde zo 2005 radio in laten bouwen in de nieuwe tuut :) Probleem opgelost. Kan ik zonder problemen spotify luisteren als er niets op de radio is in de auto.
Topoplossing O0
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door