Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Martine-Tom
#2933622
Vandaag weer staan portioneren voor Tom, en (gelukkig bij de laatste) kippevleugel brak de snoeischaar af, klap met een noodgang op het aanrecht met als resultaat een gekneusde vinger  >:(
Ja ik heb er talent voor, kvv rollen hebben me al 2 gekneusde tenen opgeleverd  :biggrin2:

Ik ga maar aan de brok denk ik, word wel lastig want Tom is natuurlijk een mix-rasje...dus welke moet ik dan kiezen...chi of maltheesbrokken  :-\


:biggrin2:
Door lalabebe
#2933626
Auw!!!!!  Maar hoe herkenbaar......
hier een hele blonde actie.....uitlachen mag.....
Draaiende blender en vingers geen goed combinatie..........nu krijg ik hele valse honden want in deze groentemix zit wat mensebloed.... :D
Door K&D
#2933628
Ik zou van beide een grote 10 kg zak kopen, en dan mengen. Dan zit je zeker goed. Misschien hebben ze ook nog een senior variant. Dat is nog beter.  8)

Beterschap met de vinger.
Door Martine-Tom
#2933640
Skyline schreef: En dan val je om met een zak brokken in handen en dan lig je er onder...
Geen hulp in de buurt en dan?  :D
Sjips dat is ook weer waar...

Herplaatsen dan maar, iemand geinteresseert  in 2 katten en een klein hondje?
Door Lizzy
#2933643
Martine-Tom schreef: Vandaag weer staan portioneren voor Tom, en (gelukkig bij de laatste) kippevleugel brak de snoeischaar af, klap met een noodgang op het aanrecht met als resultaat een gekneusde vinger  >:(
Ja ik heb er talent voor, kvv rollen hebben me al 2 gekneusde tenen opgeleverd  :biggrin2:

Ik ga maar aan de brok denk ik, word wel lastig want Tom is natuurlijk een mix-rasje...dus welke moet ik dan kiezen...chi of maltheesbrokken  :-\


:biggrin2:
Gewoon 50:50  :biggrin2:

Kus op je gekneusde vinger!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door