Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2932808
Is er toevallig iemand die komende vrijdag van Enkhuizen naar schagen (of in de buurt) rijdt?
Ik kreeg een tip van iemand dat de visboer aan de Koperwiek voor 2,50 euro een emmer zalmkoppen verkoopt.
Meneer spreeuw moet toevallig in Lelystad zijn maar die persoon waar hij heen moet is er deze vrijdag helaas niet.
Dussssss balen van die zalmkoppen!!!
De dag waarop zij wel kan, zijn er weer geen koppen!!!

Heeft iemand toevallig zo'n ritje gepland staan op deze vrijdag?
#2932935
Had ik nog in Enkhuizen gewoond, had ik jullie graag geholpen. Koperwiekplein was op steenword afstand van mijn huisje en toen had ik ook nog een grote vriezer om ze te bewaren tot meneer Spreeuw naar zijn afspraak in Leleystad was gereden.
Heb helaas ook geen bekenden in de buurt met grote vriesruimte  :-\
#2932953
Lief!!
Meneer spreeuw dacht wat gekocht te hebben van MP voor zijn verjaardagscentjes. Die mevr had al geaccepteerd en het item op gereserveerd gezet terwijl er al 16 uur een hogere bieding was geplaatst.
Dus wij dingen regelen. Belt ze ineens dat ze toch ingaat op dat hogere bod.
Jammer. :(
#2932958
spreeuwtje schreef: Lief!!
Meneer spreeuw dacht wat gekocht te hebben van MP voor zijn verjaardagscentjes. Die mevr had al geaccepteerd en het item op gereserveerd gezet terwijl er al 16 uur een hogere bieding was geplaatst.
Dus wij dingen regelen. Belt ze ineens dat ze toch ingaat op dat hogere bod.
Jammer. :(
Soms is MP stom  :(
Knuf voor jullie!  :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door