Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Greet van Roon
#2932776
Hallo, ik ben Greet en woon in Obdam. Wij hebben 2 honden, 1 kaukaas van bijna 7, 1 pup van 12 weken kangal/ pyreneese berghond. 2 maanden geleden is onze kaukaasreu overleden, hij was bijna 10. Wij misten toch wel de reuring in huis, zodoende op zoek naar een pup. Wij zijn al de derde eigenaar van deze pup, dus de eerste week was effe moeilijk voor hem, verwarrend, met veel geduld en liefde bereik je een hoop. Hij is nu al zeer gehecht aan ons. Bij thuiskomst heb ik hem meteen overgezet op kvv en barf zonder moeilijkheden. Hij zat op royal canin brokken, onderweg naar huis liet hij de meest verschrikkelijke scheten, pfff, brokken! Het leven is nu heerlijk voor hem, wat houd ie van zijn nekken, kvv en groentemixen! Ik voer onze honden vers sinds 2000! Ik hoop hier toch weer een hoop te leren en lezen. Groetjes Greet
Gebruikersavatar
Door Naomi B
#2932793
Welkom hier en veel leesplezier...

ow ja, en foto's natuurlijk.... Vooral puppefoto's. We kunnen niet zonder... :D
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#2932934
Welkom op Barfplaats en wat een mooie honden.

Als alle pups die bijten herplaatst zouden worden  ::) :-X Maar wel heel fijn dat jullie zo'n prachtige pup een geweldig huis kunnen bieden  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door