Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2931132
Omg ik zit net een dierenprogramma te kijken, komt iemand bij de dierenarts met een 8maand oude collie, hij heeft "dubble declaws" en zou oooooveral aan blijven hangen.. Goed die dingen konden verwijderd worden maar zei de da, we kunnen hem beter ook meteen castreren want dit is waarschijnlijk aangeboren maar je wil natuuurlijk niet dat hij dat doorgeeft aan z'n jongen... Omg wat bestaan er toch dombo s op de wereld, moeten we daar nou onze honden massaal aan toe vertrouwen?....
#2932718
Oh dat wordt een verbod op franse rassen  :P
Want die hebben allemaal enkele of dubbele klauwtjes. Moet ook maar eens naar de dierenarts met Jamey dan  ::) die heeft dan wel enkele klauwtjes maar toch.... ;) en Jamey zijn pups hebben dubbele  :o
#2932725
Ok bij pups mag het niet meer preventief maar dus al ze groter zijn mag alles weer preventief gedaan worden?

Ach ja zal niet de eerste zijn, een DA praktijk waar de prijzen staan voor castratie kleine midden en grote hond en poes en daarnaast de dieetvoeding rekken met voer speciaal voor de gecastreerde....    ::)

Moet maar eens bij veel DA zeggen, ja hij heeft momenteel wel last van zijn hormonen, kun je raden wat hun antwoord dan is....
#2932732
Oh ships ja! Snel castreren die boel!! O nog wel ff snel een nessie dan! Haha

Nog een geval pleurt je mond van op de grond: reclame op de radio van Royal canin ja dit is boxer bo, hij heeft natuuuurlijk andere voeding nodig dan zijn vriendje Pietje de Duitse herder.... Uhm ok?.. Ja want een boxer heeft een korte snuit en een Duitse herder niet waaaaahhahahahahha ik ging stuk dat mensen DAAR in trappen zeg  ;D
#2932760
chipjolie schreef: Oh ships ja! Snel castreren die boel!! O nog wel ff snel een nessie dan! Haha

Nog een geval pleurt je mond van op de grond: reclame op de radio van Royal canin ja dit is boxer bo, hij heeft natuuuurlijk andere voeding nodig dan zijn vriendje Pietje de Duitse herder.... Uhm ok?.. Ja want een boxer heeft een korte snuit en een Duitse herder niet waaaaahhahahahahha ik ging stuk dat mensen DAAR in trappen zeg  ;D
Erg he! Echt vreselijk, maar alle rc voerders voeren trouw het voer van 'hun' ras!
#2932825
chipjolie schreef: Oh ships ja! Snel castreren die boel!! O nog wel ff snel een nessie dan! Haha

Nog een geval pleurt je mond van op de grond: reclame op de radio van Royal canin ja dit is boxer bo, hij heeft natuuuurlijk andere voeding nodig dan zijn vriendje Pietje de Duitse herder.... Uhm ok?.. Ja want een boxer heeft een korte snuit en een Duitse herder niet waaaaahhahahahahha ik ging stuk dat mensen DAAR in trappen zeg  ;D
Haha, daar heeft mijn vriend (die weinig verstand heeft van dierenvoeding, dat is mijn afdeling) zelfs hartelijk om moeten lachen en snapte zelfs hij niet  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door